pc alıcam kararsız kaldım

Sponsorlu Bağlantılar

AndroidBilginix

Üye
    Konu Sahibi
pc alıcam kararsız kaldım
Merhaba arkadaşlar. Konuyu yanlis yere açmışsam özür dilerim daha yeniyim. Ben pc almayı düşünüyorum. Normalde belirledim alıcaktım ama markası casper ve herkes casper kötü diyor yardım edin bütcem en fazla 1800 bunlar seçtiğim pcler


Hangisini alayım yada bu fiyatlarda bilgisayar ne önerirsiniz
 


foreverthe

foreverthe

Üye
Monster ile Victor'a bak derim
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
Casper bilgisayar ekran kartı yönünden oldukça süper bir bilgisayar kardeşim diğeri ile adam akıllı oyun oynamayazsın. Ayrıca ısınma problemi çözülebilir bir problemdir ve şöyle diyeyim birkaç modelde oldu diye bir markaya mal etmek yanlış olur bence. Sen vatan bilgisayara gidip bu modeli bul ve altta hava deliklerine bak. Varsa sıkıntı olmaz en kötü soğutucu alırsın olur biter :D Ama kesinlikle Casper derim özellikleri bakımından
 
  • Beğen
Tepkiler: Bilişim Profesörü
Bilişim Profesörü

Bilişim Profesörü

Üye
Casper bilgisayar ekran kartı yönünden oldukça süper bir bilgisayar kardeşim diğeri ile adam akıllı oyun oynamayazsın. Ayrıca ısınma problemi çözülebilir bir problemdir ve şöyle diyeyim birkaç modelde oldu diye bir markaya mal etmek yanlış olur bence. Sen vatan bilgisayara gidip bu modeli bul ve altta hava deliklerine bak. Varsa sıkıntı olmaz en kötü soğutucu alırsın olur biter :D Ama kesinlikle Casper derim özellikleri bakımından
Katılıyorum, ben de normalde casper önermem ama bu 2 si arasında en iyisi casper :oke:
 
Son düzenleme:
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
Bir de ben pcdepo.com dan lenovo v580c aldım. Gayet güzel pc bulabilirsen kesinlikle öneririm parmak izi okuyucu ile mükemmel ötesi oluyor. Neyse aradığın pc özelliklerinde çok daha ucuza oradan bulabilirsin. Gayet de güvenilir bir şirket ki şöyle diyim ben parayı havale ile yolladım ve hiçbir sorun da çıkmadı
 
GALLAXY

GALLAXY

Üye
casper alma derim
 

AndroidBilginix

Üye
    Konu Sahibi
Casper bilgisayar ekran kartı yönünden oldukça süper bir bilgisayar kardeşim diğeri ile adam akıllı oyun oynamayazsın. Ayrıca ısınma problemi çözülebilir bir problemdir ve şöyle diyeyim birkaç modelde oldu diye bir markaya mal etmek yanlış olur bence. Sen vatan bilgisayara gidip bu modeli bul ve altta hava deliklerine bak. Varsa sıkıntı olmaz en kötü soğutucu alırsın olur biter :D Ama kesinlikle Casper derim özellikleri bakımından
Saol kardes zaten pcyi vatanda gordum baktim fan var.Ama sıkıntı çekmek istemiyorum onceki bilgisayarim hp'ydi cok isiniyordu.cok çile çektim :D . O yuzden iyice bi araştırıyorum
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
Saol kardes zaten pcyi vatanda gordum baktim fan var.Ama sıkıntı çekmek istemiyorum onceki bilgisayarim hp'ydi cok isiniyordu.cok çile çektim :D . O yuzden iyice bi araştırıyorum
Fan olmalı zaten kardeşim :D :D :D alt tarafda hava giriş delikleri var mıydı? Merak etme bir soğutucu ile ısınma olursa kökten çözersin ben 10-15 dereceye kadar düşürüyorum soğutucu ile :D
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Ben ikisinide önermiyorum heleki toshiba kesinlikle alma. İşi tamamen saçmalığa döktüler. 2 sene önce alınan toshibada bios şifresi olduğu için format atamıyorum. Servis koymuş ve para istiyor açmak için. Şikayetvara yazdım toshiba oralı bile olmadı. Gereksiz pahalı cihazları. Win 8.1'i 7 üzerine kurdum ama driverleri yok 8.1 için. İnternet bağlantısı falan filan hep sıkıntı. Eskisi kadar iyi değil toshiba ve cihaza gt710m koyup 2500 tl'ye satmaya çalışıyorlar. Ben 2 sene önce 2500liraya gtx660m'li pc aldım halada gtx660m günümüz bilgisayarlarında orta seviyeye düştü sayılmaz. 2 sene sonra o kartla pes 16 bile oynayamazsın. Casper ise çok kaliteli bir marka değil o fiyata en iyisi asus casperdan hem marka olarak üstün hemde özellikleri daha iyi. Ayrıca toshibadan da iyi

 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
Ben ikisinide önermiyorum heleki toshiba kesinlikle alma. İşi tamamen saçmalığa döktüler. 2 sene önce alınan toshibada bios şifresi olduğu için format atamıyorum. Servis koymuş ve para istiyor açmak için. Şikayetvara yazdım toshiba oralı bile olmadı. Gereksiz pahalı cihazları. Win 8.1'i 7 üzerine kurdum ama driverleri yok 8.1 için. İnternet bağlantısı falan filan hep sıkıntı. Eskisi kadar iyi değil toshiba ve cihaza gt710m koyup 2500 tl'ye satmaya çalışıyorlar. Ben 2 sene önce 2500liraya gtx660m'li pc aldım halada gtx660m günümüz bilgisayarlarında orta seviyeye düştü sayılmaz. 2 sene sonra o kartla pes 16 bile oynayamazsın. Casper ise çok kaliteli bir marka değil o fiyata en iyisi asus casperdan hem marka olarak üstün hemde özellikleri daha iyi. Ayrıca toshibadan da iyi

Sanki bu özellikler de fiyata göre az kardeşim ya. Ekran kartı uçmuş diğerleri de aşağıda kalmış gibi. Casper ın özellikleri daha cazip geldi.
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Sanki bu özellikler de fiyata göre az kardeşim ya. Ekran kartı uçmuş diğerleri de aşağıda kalmış gibi. Casper ın özellikleri daha cazip geldi.
hayır alakası yok yanlış linki vermişim bunun bi de 8 gb olanı var o da 1800 küsür 100 lira ya var ya yok. Asus ile Casper kıyaslanamaz bile bana göre. Heleki oyun oynayacaksan. Bi kere Gt850m 745m'den daha iyi bir kart ayrıca asusun işlemcisi daha sağlam.
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
Asus ile casper ı aynı kefeye koymam tabi ki de. Ekran kartının da iyi olduğunu biliyorum. Fakat linkteki pc ile casperın farkı bariz ortada. Hem RAM olarak hem harddisk olarak. Alacak arkadaşın yerinde olsam gidip bayide 1700-1800 vereceğime pcdepo.com gibi sitelerden çok daha ucuza bulurum.
 
denisjr

denisjr

Üye
Biraz daha para koy monster bak ;)
Yada asus al casperdan eminim daha iyidir.
 

AndroidBilginix

Üye
    Konu Sahibi
Saolun yorumlarınız için. Peki bu fiyata toplama alsam özellikleri nasıl olur ?
 

Ohonk

Üye
Aynen ben de asus X550JK-XO012 de yi öneriyorum Özelliklerine göre fiyatı çok iyi özelliklerini incelemeni tavsiye ederim en azından bir fikir olur senin içinde
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
Kesinlikle masaüstü alırsan çok daha üstün özelliklerde alabilirsin.
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Asus ile casper ı aynı kefeye koymam tabi ki de. Ekran kartının da iyi olduğunu biliyorum. Fakat linkteki pc ile casperın farkı bariz ortada. Hem RAM olarak hem harddisk olarak. Alacak arkadaşın yerinde olsam gidip bayide 1700-1800 vereceğime pcdepo.com gibi sitelerden çok daha ucuza bulurum.
hard disk ve ram en kolayı zaten diğer 8 gb modeli alınır 4gb alınmaz. geriye hard disk kalıyor ben şahsen 500 gb yerim olsun diye daha kötü ekran kartlı daha kötü işlemcili bir casper'ı asus'a hayatta tercih etmem. Zaten ileride hdd ve ram terfisi yapılabilir. Ancak işlemci ve ekran kartı mümkün değil. Asusun 8 gb modelini alıp SSD takarım zaten hard diskler işim olmaz. Alacak kişi takmayacaksa bile 1 tb olsun o para verilmez. 1 tb harddisk ile 500 gb harddisk arasında. 70-80 tl oynar en fazla. Ama 2.4 işlemci ile 2.8 işlemci ve gt745m ile gtx850m arasında baya bi fark olur hem performans hem fiyat açısından.
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
hard disk ve ram en kolayı zaten diğer 8 gb modeli alınır 4gb alınmaz. geriye hard disk kalıyor ben şahsen 500 gb yerim olsun diye daha kötü ekran kartlı daha kötü işlemcili bir casper'ı asus'a hayatta tercih etmem. Zaten ileride hdd ve ram terfisi yapılabilir. Ancak işlemci ve ekran kartı mümkün değil. Asusun 8 gb modelini alıp SSD takarım zaten hard diskler işim olmaz. Alacak kişi takmayacaksa bile 1 tb olsun o para verilmez. 1 tb harddisk ile 500 gb harddisk arasında. 70-80 tl oynar en fazla. Ama 2.4 işlemci ile 2.8 işlemci ve gt745m ile gtx850m arasında baya bi fark olur hem performans hem fiyat açısından.
Vallaha açıkcası ben marka takıntısı yapmıyorum bana göre de yapılmaması lazım eğer özellikler aynı ise. Çünkü açıyorsun ikisinde Hi-Level marka ram. İkisinde de i5 işlemci samsung hdd ve nvidia ekran kartı bulunuyor. Yani iki aynı özellikte pc nin marka yüzünden aralarında 400-500 oynadığını bile gördüm. Tabi ki bu parçalar dışında kasanın yapısı filan da önemlidir de ne bileyim acayip geliyor. Benim pc Lenovo v580c 59392191 çoğu kişi alınca alma filan dedi kasa yüzünden fakat şu an gayet iyi hatta hatırlarsan garanti mevzusu oldu da servis kapağının bozup bozmadığını sordum. Bozmuyor acıp temizliyorum kolayca içini. :D
 

Benzer Konular

Cevap
6
Görüntüleme
853
ibrahimbüyükdemir
Cevap
4
Görüntüleme
910


Üst Alt