Peocawe
Üye
Telefon satışı ile ilgili önemli.
Arkadaşlar geçen hafta bir cihaz aldım takasa girerek. Cihazın bende asıl faturası ve satış belgesi bulunmakta (kimlik fotokopisi, imzası, imei no ve model numarası, tarihi, adıma sattığına dair yazı).
şimdi benden keyfi olarak telefonu geri istiyor ve savcılığa gideceğini söylüyor. Böyle bişey mümkün olur mu?
şimdi benden keyfi olarak telefonu geri istiyor ve savcılığa gideceğini söylüyor. Böyle bişey mümkün olur mu?
davayı kaybeder ve senin avukat paranı da öder susup oturur yerine 
