Öneri Telefon satışı ile ilgili önemli.

Sponsorlu Bağlantılar

Peocawe

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi
Telefon satışı ile ilgili önemli.
Arkadaşlar geçen hafta bir cihaz aldım takasa girerek. Cihazın bende asıl faturası ve satış belgesi bulunmakta (kimlik fotokopisi, imzası, imei no ve model numarası, tarihi, adıma sattığına dair yazı).

şimdi benden keyfi olarak telefonu geri istiyor ve savcılığa gideceğini söylüyor. Böyle bişey mümkün olur mu?
 


@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
Kardeşim sen yasal olarak kendini garantiye almışsın. Telefoncuların yaptığı da bu olayın tıpatıp aynısı. İstediği kadar gitsin gelsin sen elindeki belgelerle ona karşı dava açarsan kazanır soyup soğana çevirirsin. Seni korkutmaya çalışıyor açıkcası. Ama senin adama verdiğin telefon bozuk çıkarsa o zaman sıkıntı yaşarsın.
 
Peocawe

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim sen yasal olarak kendini garantiye almışsın. Telefoncuların yaptığı da bu olayın tıpatıp aynısı. İstediği kadar gitsin gelsin sen elindeki belgelerle ona karşı dava açarsan kazanır soyup soğana çevirirsin. Seni korkutmaya çalışıyor açıkcası. Ama senin adama verdiğin telefon bozuk çıkarsa o zaman sıkıntı yaşarsın.
Telefonda bana dedigi su: cihaz dort dortluk ona bisey demem hatta bugune kadar gordugum en temiz 2. Ellerden ama ben keyfi degistirmek istiyorum geri dedi.
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
Bu durumda sen kabul etmezsen asla alamaz. Yasalarda sözleşmeden keyfi dönmek olmuyor. Karşılıklı sözleşme nitelikli belge yazılmış yanlış okumadıysam. Sen takma bırak konuşsun dursun arkadaş. Gidebilirse de gitsin savcılığa :D davayı kaybeder ve senin avukat paranı da öder susup oturur yerine :D
 
Peocawe

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi
Bu durumda sen kabul etmezsen asla alamaz. Yasalarda sözleşmeden keyfi dönmek olmuyor. Karşılıklı sözleşme nitelikli belge yazılmış yanlış okumadıysam. Sen takma bırak konuşsun dursun arkadaş. Gidebilirse de gitsin savcılığa :D davayı kaybeder ve senin avukat paranı da öder susup oturur yerine :D
Aynen göz korkutma çabasi gibi geldi banada :D 10 kisiye sordum hepsi senin gibi dedi rahatladim vallahi.
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
Yeni telefon hayırlı olsun kardeşim. Sen takma onu tadını çıkar telefonun :D
 
Invoke

Invoke

Üye
Ne aldın? :D
 
TheDarkStar7

TheDarkStar7

Üye
Takma sen onu sen belgelerle işi halletmişin arkadasta anlatmis zaten ustte
Gule gule kullan
 
  • Beğen
Tepkiler: Peocawe

furkankaya559758

Üye
Hiçbir şey yapamaz. Değiştirme. O
 
Peocawe

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi
blackcat67

blackcat67

Üye
Satarken satan taraf belge aliyomu
 


Üst Alt