Bilgisayar Kasam Sizce Nasıl ?

Sponsorlu Bağlantılar

MaxipmaN

Üye
Kusura bakma kardeşim mesajını şimdi gördüm. Tam adamına geldin bu konuda :D. Bir ay önce benim de başıma geldi bu olay. Her şeyi denedim ama olmadı. Google Chrome'a özellikler yap ordaki kısayolu düzelttim olmadı. Antivirüs ile denedim olmadı. Tarayıcıyı sildim tekrar yükledim olmadı. Adw cleaner yükledim olmadı. Toplamda 5 tane program denedim olmadı. Kendim bizzat denediğim bir yöntem vardı kafamda eğer o da olmasaydı format atacaktım ama o oldu. En son yüklediğin program hangisi ise onu yüklediğin zamanın bir gün önceki gününe bilgisayarı geri al. Bilgisayarı geri alınca düzeldi.
reklam olmasın diye malwarebytesi önerdim kaptana özelden internette malware deniyordu,pek te prof çözümü değilmiş aslında ama :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli


Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
reklam olmasın diye malwarebytesi önerdim kaptana özelden internette malware deniyordu,pek te prof çözümü değilmiş aslında ama :)
Onu da denemiştim ama olmamıştı. Her virüs aynı olacak diye bir şey yok.Belki onda işe yarayabilir. Bana bilgisayarı aldığım ilk gün bitcoin virüsü bulaşmıştı. Bilgisayarın işlemcisi masaüstünde 4.2 Ghz'de çalışıyordu. İşin anormal kısmı o kadar hızda çalışırken hiç ses çıkmıyordu. Rastgele bulmuştum zaten ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN

MaxipmaN

Üye
Onu da denemiştim ama olmamıştı. Her virüs aynı olacak diye bir şey yok.Belki onda işe yarayabilir. Bana bilgisayarı aldığım ilk gün bitcoin virüsü bulaşmıştı. Bilgisayarın işlemcisi masaüstünde 4.2 Ghz'de çalışıyordu. İşin anormal kısmı o kadar hızda çalışırken hiç ses çıkmıyordu. Rastgele bulmuştum zaten ;)
ovv işlemci amd mi?
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Kusura bakma kardeşim mesajını şimdi gördüm. Tam adamına geldin bu konuda :D. Bir ay önce benim de başıma geldi bu olay. Her şeyi denedim ama olmadı. Google Chrome'a özellikler yap ordaki kısayolu düzelttim olmadı. Antivirüs ile denedim olmadı. Tarayıcıyı sildim tekrar yükledim olmadı. Adw cleaner yükledim olmadı. Toplamda 5 tane program denedim olmadı. Kendim bizzat denediğim bir yöntem vardı kafamda eğer o da olmasaydı format atacaktım ama o oldu. En son yüklediğin program hangisi ise onu yüklediğin zamanın bir gün önceki gününe bilgisayarı geri al. Bilgisayarı geri alınca düzeldi.
vallahi dediklerinin hepsini harfiyyen bende yaptım ama olmadı chrome'u her açışımda google ana sayfayı yazmaktan bıktım valla yaa :( bilgisayarı nasıl geri alırız bilgisayar konusunda o derece ileri düzey kullanıcı değilim kusur bakma ardeşim ve geri alma durumunda silinme vb sıkıntılar olur mu?
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
intelde hangi modelin dengi bu işlemci
i5
vallahi dediklerinin hepsini harfiyyen bende yaptım ama olmadı chrome'u her açışımda google ana sayfayı yazmaktan bıktım valla yaa :( bilgisayarı nasıl geri alırız bilgisayar konusunda o derece ileri düzey kullanıcı değilim kusur bakma ardeşim ve geri alma durumunda silinme vb sıkıntılar olur mu?
Estağfurullah kardeşim ne kusuru. Bilgisayarı mesela 7 gün geri alırsan son 7 gün içinde yüklediğin şeyler gider. 7 gün önce olan şeyler durur olmayanlar silinir. Başlat/Donatılar/Sistem Araçları/Sistem Geri
Yükleme yap kardeşim.
 
  • Beğen
Tepkiler: ___kaptan___
___kaptan___

___kaptan___

Üye
chrome kısayolunu sil ana klasörden kısayolu al bir dene
denedim ama olmadı malesef :bilmm
i5
Estağfurullah kardeşim ne kusuru. Bilgisayarı mesela 7 gün geri alırsan son 7 gün içinde yüklediğin şeyler gider. 7 gün önce olan şeyler durur olmayanlar silinir. Başlat/Donatılar/Sistem Araçları/Sistem Geri
Yükleme yap kardeşim.
ovv o kötü oldu çünkü gta 4 call of duty 4 vb oyunlar yükledim ve bunlar giderse bi daha yükleyemem setupları vs sildim çünkü :(
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN ve Furkan Emekli
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
denedim ama olmadı malesef :bilmm
ovv o kötü oldu çünkü gta 4 call of duty 4 vb oyunlar yükledim ve bunlar giderse bi daha yükleyemem setupları vs sildim çünkü :(
O zaman farklı bir tarayıcı yükle. Mesela Maxthon olabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: ___kaptan___
___kaptan___

___kaptan___

Üye
O zaman farklı bir tarayıcı yükle. Mesela Maxthon olabilir.
şimdi yeniden kurdum chrome'u anasayfa düğmesine tıklayınca google anasayfa açılıyor ama direk link çubuğundan arama yapınca portal ile arama yapıyo chrome'u sevdiğimden başka tarayıcıya gerek duymuyorum neyse böyle idare edicez artık :tebessüm:
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
şimdi yeniden kurdum chrome'u anasayfa düğmesine tıklayınca google anasayfa açılıyor ama direk link çubuğundan arama yapınca portal ile arama yapıyo chrome'u sevdiğimden başka tarayıcıya gerek duymuyorum neyse böyle idare edicez artık :tebessüm:
Kardeşim bunun böyle sonu yok. İnternette girdiğin hesapların şifresini bile öğrenebilirler. Format at istersen. Yapabileceğim bir şey varsa sonuna kadar yardımcı olmaya çalışırım.
 
  • Beğen
Tepkiler: ___kaptan___
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Kardeşim bunun böyle sonu yok. İnternette girdiğin hesapların şifresini bile öğrenebilirler. Format at istersen. Yapabileceğim bir şey varsa sonuna kadar yardımcı olmaya çalışırım.
pc benim olsa neyse de pc kardeşimin o yüzden kısıtlıyım ama önerdiğin tarayıcıyı kuruyorum şuan eğer seversem ondan devam ederim :bilmm nerden buldu bu portalsepeti denen zıkkım bizi yaa ama bi kurtulayım sistem ve net güvenliğini en yüksek yapmazsam neyim varya deli oldum bir haftadır :(
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
pc benim olsa neyse de pc kardeşimin o yüzden kısıtlıyım ama önerdiğin tarayıcıyı kuruyorum şuan eğer seversem ondan devam ederim :bilmm nerden buldu bu portalsepeti denen zıkkım bizi yaa ama bi kurtulayım sistem ve net güvenliğini en yüksek yapmazsam neyim varya deli oldum bir haftadır :(
Herkesin başına gelebilecek bir olay. Herhangi bir şeyi yüklerken hepimiz ( istisnalar kaideyi bozmaz ;) ) next next diye ilerliyoruz. Bu lanet olası yazılım da o arada giriyor. Yönetici tarafından izin alınmış gibi gösteriyor kendisini sisteme. Sonra milleti uğraştırıyor. Program güzel. En sevdiğim özelliği arka planın rengini ayarlayabiliyorsun. Gece bir şey okuman gerekiyorsa çok güzel oluyor. Chrome'un arayüzü açık renkli olduğu için gözümü yoruyor. Bunda arka planı siyah yapıyorum fazla yormuyor.Ayrıca işlemci kullanımı açısından daha az enerji istiyor Maxthon.
 
  • Beğen
Tepkiler: ___kaptan___
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Herkesin başına gelebilecek bir olay. Herhangi bir şeyi yüklerken hepimiz ( istisnalar kaideyi bozmaz ;) ) next next diye ilerliyoruz. Bu lanet olası yazılım da o arada giriyor. Yönetici tarafından izin alınmış gibi gösteriyor kendisini sisteme. Sonra milleti uğraştırıyor. Program güzel. En sevdiğim özelliği arka planın rengini ayarlayabiliyorsun. Gece bir şey okuman gerekiyorsa çok güzel oluyor. Chrome'un arayüzü açık renkli olduğu için gözümü yoruyor. Bunda arka planı siyah yapıyorum fazla yormuyor.Ayrıca işlemci kullanımı açısından daha az enerji istiyor Maxthon.
güzelmiş aslında ama sanki biraz yavaş gibi :bilmm bluetooth üzerinden bağlanıyorum nete ondan da yavaş olabilir :kıskıs:
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
güzelmiş aslında ama sanki biraz yavaş gibi :bilmm bluetooth üzerinden bağlanıyorum nete ondan da yavaş olabilir :kıskıs:
Chrome ile aralarında pek bir fark yok hız konusunda. Hatta maxthon biraz daha stabil diyebilirim.
 
  • Beğen
Tepkiler: ___kaptan___
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Chrome ile aralarında pek bir fark yok hız konusunda. Hatta maxthon biraz daha stabil diyebilirim.
uykulu uykulu pek tadını aldığım söylenemez tabii ki yarın inşallah doyasıya kullanırım sıkıntısızca :tebessüm: yardım için çok sağol Allah razı olsun kardeşim :tebessü:
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
uykulu uykulu pek tadını aldığım söylenemez tabii ki yarın inşallah doyasıya kullanırım sıkıntısızca :tebessüm: yardım için çok sağol Allah razı olsun kardeşim :tebessü:
Rica ederim kardeşim. Hadi iyi geceler ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: ___kaptan___
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
uzay mekiği mi o :D
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN ve Furkan Emekli
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
uzay mekiği mi o :D
:kıskıs:Yeni resimler geldi.Bazı yerleri paintten kabataslak kestim.Arkada çok fazla kablo karmaşası vardı ondan...











 
  • Beğen
Tepkiler: 0MG90 ve Enpatsu Shakugan
0MG90

0MG90

Üye
Resmen canavar :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli


Üst Alt