S2 Recovery Mode'da Stock Rom yükleme..

Sponsorlu Bağlantılar

18lale

18lale

Üye
    Konu Sahibi
S2 Recovery Mode'da Stock Rom yükleme..
Herkese hayırlı günler diliyorum, Bugün cuma arifesi.Kurban bayramına girmeden önce ki gün. Herkesin bayramı mübarek olsun. Allah kestiğiniz kurbanları kabul eylesin .. Amiinn..

Öncelikle bir konu açmıştım bildiğiniz üzere.. Telefonum ne yaptıysam Pc bağlayamadım. Bunun üzerine " Mecburen " Custom Rom yükledim ve telefonumu ancak böyle açabildim..

Sizden bir konuda yardım bekliyorum ..
Aşşağıda vereceğim resimde NeatRom Full'ün içeriği vardır. Ve ben bunu Recovery Modunda yükleyebildim. Stock rom lazım ama içeriği böyle olmalı .Zip açtığımda içerisinde dosyaları olmalı. Recovery modundan Stock rom yükleyebilmek için istiyorum. .Tar uzantılı olmasın lütfen .Tar uzantılı dosyaları malesef Recovery Modunda yükleyemiyorum.


Stock Rom lazım lakin açtığımda .tar değilde .zip ve içerisinde dosyaları bulunmalı ki Recovery Mode'nda yükleyebileyim..

İlgilenen arkadaşlara çok ve çok teşekkür ederim ..
 


turkishield

turkishield

Üye
Herkese hayırlı günler diliyorum, Bugün cuma arifesi.Kurban bayramına girmeden önce ki gün. Herkesin bayramı mübarek olsun. Allah kestiğiniz kurbanları kabul eylesin .. Amiinn..

Öncelikle bir konu açmıştım bildiğiniz üzere.. Telefonum ne yaptıysam Pc bağlayamadım. Bunun üzerine " Mecburen " Custom Rom yükledim ve telefonumu ancak böyle açabildim..

Sizden bir konuda yardım bekliyorum ..
Aşşağıda vereceğim resimde NeatRom fu ll'ün içeriği vardır. Ve ben bunu Recovery Modunda yükleyebildim. Stock rom lazım ama içeriği böyle olmalı .Zip açtığımda içerisinde dosyaları olmalı. Recovery modundan Stock rom yükleyebilmek için istiyorum. .Tar uzantılı olmasın lütfen .Tar uzantılı dosyaları malesef Recovery Modunda yükleyemiyorum.


Stock Rom lazım lakin açtığımda .tar değilde .zip ve içerisinde dosyaları bulunmalı ki Recovery Mode'nda yükleyebileyim..

İlgilenen arkadaşlara çok ve çok teşekkür ederim ..
S2 için düzenlenmiş stock romlardan birini yüklemen yeterli olacak. S2 stock rom diye arattır istersen google da .zip olacaktır zaten.
 
18lale

18lale

Üye
    Konu Sahibi
.Zip uzantılı var ama içerini açtığımda .Tar dosyası bulunmakta bana .Zip içerisinde resimde belirttiğim doslayarın olması gerekiyor. Stock rom olarak ..
 
kty

kty

Üye
Wanamlite yada
Android Revolution HD Romlari stockdan ayirt edileme kadar benzerdir. Bunlar işinizi görür muhakkak.
 
18lale

18lale

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkür Ederim. Deneyeceğim birazdan..

Bunlara baktımda bunların hepsi oynanmış romlar kısaca " Custom Rom " . Benim istediğim ise " Stock Rom " ( Orjinal Rom ) ama .Tar değilde .Zip içerisinde dosyaları olması gerekiyor. Pc bağlanmadığı için Odin ile hiçbir bağlantım yok malesef. Recovery Mode ile Stock rom yükleyebilmek için sadece Dosyalarının .Zipde olması gerekiyor.


Ama hoşuma giderse bununla kalırım .. Şuanda iniyor birazdan kurucam Wanamlite v14 romunu.
 
Son düzenleme:
kty

kty

Üye
Flashify diye bir uygulama var markette odin gibi tar md5 formatlarini flashlamak icin. Kimse flashify ile stock rom kurmamistir. Risk göze alirim diyorsaniz deneyin. En kötü komşunun pc den stock rom kurarsiniz tel susar ve uyanmazsa.
 
18lale

18lale

Üye
    Konu Sahibi
Dediğin uygulamaya baktım az önce. Fakat eminmisin bu uygulamada .tar veya md5 desteklediğinden kimse bahsetmemiş.
 
turkishield

turkishield

Üye
Dediğin uygulamaya baktım az önce. Fakat eminmisin bu uygulamada .tar veya md5 desteklediğinden kimse bahsetmemiş.
s2 stock kullanan birinden tam yedeğini paylaşmasını iste senin çözümün bu kardeşim
 
18lale

18lale

Üye
    Konu Sahibi
Onu araştırmam lazım. Burada kimse vermez sanırım.
 
Metin137

Metin137

Üye
Mobile odin ile. Tar dosyaları flashlayabilirsinMobile odin ile. Tar dosyaları flashlayabilirsin
 
18lale

18lale

Üye
    Konu Sahibi
Hemen bakıyorum.Teşekkürler.
 
Amedly Fatih

Amedly Fatih

Kapalı Hesap
Pc olmadan stock rom atamazsın çünkü odin programı istiyor.
Mobile odin de işe yaramiyor.
Boşuna vakit kaybetme yok öyle birşey
 
18lale

18lale

Üye
    Konu Sahibi
Aynen dediğiniz gibi , Mobile Odin de bir işe yaramadı malesef ..

#kty ' arkadaşımızında dediği gibi Wanamlite v14 indirip kurdum ..

Şuanlık durumum iyi görünüyor .. Teşekkürler. Herkesin S2 Pc bağlandığı için sorun olmuyor istediklerini yapıyorlar.Benimde bağlanmadığı için böyle uğraşıyorum işte. Sanırım Stock Rom hayal oldu ..
 
  • Beğen
Tepkiler: Amedly Fatih
kty

kty

Üye
Aynen dediğiniz gibi , Mobile Odin de bir işe yaramadı malesef ..

#kty ' arkadaşımızında dediği gibi Wanamlite v14 indirip kurdum ..

Şuanlık durumum iyi görünüyor .. Teşekkürler. Herkesin S2 Pc bağlandığı için sorun olmuyor istediklerini yapıyorlar.Benimde bağlanmadığı için böyle uğraşıyorum işte. Sanırım Stock Rom hayal oldu ..

Stock rom kurup ne yapicaksin :) wanam ile hem stock gorunum hemde guzel batarya performansin olur.
 
18lale

18lale

Üye
    Konu Sahibi
Cevabın için teşekkürler.. Bir şey denemek istedim. .Md5 uzantılı dosyanın içerini açtığımda karşımda aşşağıda verdiğim resimde ki dosyalar çıktı. Bu dosyalar ile Recovery Mode'nda yükleme yapabilir miyim?
 
kty

kty

Üye
Bitek boot.img kernel bileşeni onu biliyorum. :)
 


Üst Alt