18lale
Üye
S2 Recovery Mode'da Stock Rom yükleme..
Herkese hayırlı günler diliyorum, Bugün cuma arifesi.Kurban bayramına girmeden önce ki gün. Herkesin bayramı mübarek olsun. Allah kestiğiniz kurbanları kabul eylesin .. Amiinn..
Öncelikle bir konu açmıştım bildiğiniz üzere.. Telefonum ne yaptıysam Pc bağlayamadım. Bunun üzerine " Mecburen " Custom Rom yükledim ve telefonumu ancak böyle açabildim..
Sizden bir konuda yardım bekliyorum ..
Aşşağıda vereceğim resimde NeatRom Full'ün içeriği vardır. Ve ben bunu Recovery Modunda yükleyebildim. Stock rom lazım ama içeriği böyle olmalı .Zip açtığımda içerisinde dosyaları olmalı. Recovery modundan Stock rom yükleyebilmek için istiyorum. .Tar uzantılı olmasın lütfen .Tar uzantılı dosyaları malesef Recovery Modunda yükleyemiyorum.
Stock Rom lazım lakin açtığımda .tar değilde .zip ve içerisinde dosyaları bulunmalı ki Recovery Mode'nda yükleyebileyim..
İlgilenen arkadaşlara çok ve çok teşekkür ederim ..
Öncelikle bir konu açmıştım bildiğiniz üzere.. Telefonum ne yaptıysam Pc bağlayamadım. Bunun üzerine " Mecburen " Custom Rom yükledim ve telefonumu ancak böyle açabildim..
Sizden bir konuda yardım bekliyorum ..
Aşşağıda vereceğim resimde NeatRom Full'ün içeriği vardır. Ve ben bunu Recovery Modunda yükleyebildim. Stock rom lazım ama içeriği böyle olmalı .Zip açtığımda içerisinde dosyaları olmalı. Recovery modundan Stock rom yükleyebilmek için istiyorum. .Tar uzantılı olmasın lütfen .Tar uzantılı dosyaları malesef Recovery Modunda yükleyemiyorum.
Stock Rom lazım lakin açtığımda .tar değilde .zip ve içerisinde dosyaları bulunmalı ki Recovery Mode'nda yükleyebileyim..
İlgilenen arkadaşlara çok ve çok teşekkür ederim ..
wanam ile hem stock gorunum hemde guzel batarya performansin olur.