Bu bilgisayarı almak istiorum.

Sponsorlu Bağlantılar

TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
Bu bilgisayarı almak istiorum.
Arkadaşlar 1000 tl bütçem var. Genelde Office programları film izlemek ve pes oynamak için alıyorum. Fazla güçlü oyun oynamam.
Bilgisayar hepsiburada da 999 Tl ye düşmüş. Taksit İmkanı da olunca almak istiyorum.
Hp 15-G035St modeli
Amd A8 6410m 2.4 ghz işlemci ve amd hd 8570m ekran kartı var. Önerir misiniz? Bu fiyata başka bulabilir miyim bilmiyorum.

 


The Pierre

The Pierre

Üye
Normalde amd yi sevmem ama bu fiyata alacağın intellerden iyi hızda yüksek ekran kartı yani öyle iyi bişey değil ama dediklerini yapar gibi
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler cevap için. Peki intel olarak hangisi ile eşdeğer. Ben pek anlamam anlayacagim dilde hangi intelle aynı performansi verir birde bu ürünün fiyatı uygun mudur?
Son olarak Son Çıkan oyunları Medium ayarda açar mi?
 
The Pierre

The Pierre

Üye
Teşekkürler cevap için. Peki intel olarak hangisi ile eşdeğer. Ben pek anlamam anlayacagim dilde hangi intelle aynı performansi verir birde bu ürünün fiyatı uygun mudur?
Son olarak Son Çıkan oyunları Medium ayarda açar mi?


Son çıkanların hepsi iyi oyun değil yüksek grafikli büyük oyunlardan bahsediyorsan medium zor. O işlemci i3 değilde ama çoğu intel celerondan iyidir iyi
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
Yani i3 işlemci ye yetisemez ise beklemem gerekecek daha iyi bilgisayar için yada ikinci ele yönelme yapacağım
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
dediklerini rahat yaparsın diye düşünüyorum. Pesi hayli hayli oynarsında güncel oyunlar zor
 
  • Beğen
Tepkiler: TeAmo42
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
Ben sadece işlemci de kararsız kaldım. Sanırım bu bilgisayar benim için yeterli değil diye düşünüyorum.
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
amd işlemcileri hiç bilmiyorum ne desem yalan olur ama 4 çekirdekli falan diyor kötü olduğunu düşünmüyorum
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
Yukarı daki arkadaş intel celeron ile kıyaslama yaptı bu çok düşük geldi bana :)
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
buradaki siteye göre 3. Nesil i5lerden bile kötü cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=AMD+A8-6410+APU&id=2266 dediğinin gibi ya en iyisi intellere yönelmek
 
  • Beğen
Tepkiler: TeAmo42
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
Evet intelle geldik bugüne kadar öyle devam edelim. Bütçem kısıtlı olduğu için ikinci el temiz birsey almayi düşünüyorum.
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
Evet intelle geldik bugüne kadar öyle devam edelim. Bütçem kısıtlı olduğu için ikinci el temiz birsey almayi düşünüyorum.
Aynen öyle yaparsın. 1500e kadar yükseltebilirsen benim laptopu tavsiye ederim.
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
Malesef öğrenciyim 3 aydır çalışıyorum. Note 3 aldım birde tablet aldım ipad mini. Son 1000 tl de bilgisayar a ayırdım. Daha fazla veremiyorum. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Enpatsu Shakugan
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
Bide sahibinden üzerinden bir pc buldum.
Hp dm4-3000 et beats audio edition diye bir model.
I5 işlemcili 2450m. 1gb ati 7670m ekran kartı var yanında beats kulaklık ile beraber veriyor. Klavye de kırmızı led Aydınlatma filan var görsellik güzel. 1000 tl verilir mi bu cihaza
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
Bide sahibinden üzerinden bir pc buldum.
Hp dm4-3000 et beats audio edition diye bir model.
I5 işlemcili 2450m. 1gb ati 7670m ekran kartı var yanında beats kulaklık ile beraber veriyor. Klavye de kırmızı led Aydınlatma filan var görsellik güzel. 1000 tl verilir mi bu cihaza
Valla işlemci biraz eski ekran kartı fena değil temizse verilir. Klavye aydınlatmalı falan güzel yani kulaklıkda cabası
 
  • Beğen
Tepkiler: TeAmo42
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
Müzik dinleme hastalığım vardır. Yanında kutudan çıkan beatsi veriyor. E posta dan resimleri attı en ufak çizik yok. Tertemiz. Klavye aydınlatması da benim aradığım birsey. İşlemci eski ama iyi Turbo ile 3.1e kadar çıkıyor bana her türlü yeterli
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
bence alınabilir kötü değil
 
  • Beğen
Tepkiler: TeAmo42
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
Çok teşekkür ederim yorumlarınız yardımlarınız için . Faturası ve kutusu olduğu için alıcıyım şimdilik.
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
rica ederim her zamanAma baştan söyleyeyim hp'ler ısınma konusunda sorunlu bir marka , soğutucu şart.
 
  • Beğen
Tepkiler: TeAmo42

Benzer Konular



Üst Alt