İlk gereksiz konumu actim :)

Sponsorlu Bağlantılar

KingDroid

KingDroid

Üye
    Konu Sahibi
İlk gereksiz konumu actim :)
Bi "gereksiz" konu da benden @Sucrofe , @The Shadow ,@MaxiDeal ,@kavr ,@KingOfPiez ,@KinG CrazY
Daha gelecek olan varsa yaziyim :)
 
Son düzenleme:


KingOfPiez

KingOfPiez

Üye
Tapatalk bildirim vermiyor hayirli olsun :D yeni gordum
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
:oke:
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
vakit geç olmadan geri kapat konuyu bence, sonra çok pişman olursun :D
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
:kotu:
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
espiri anlayışın..
 
  • Beğen
Tepkiler: Enes

MaxipmaN

Üye
hayırlı olsun :pc:
 

ErenMSC

Üye
:no:
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
Hayırlı olsun konun :ehe
 
zombaka

zombaka

Üye
ilk gereksiz konumu hatırlıyorumda on başı iken saçma sapan konular açmamam gerektini öğrendim
 


Üst Alt