MaxicepApp bildirim veriyorTapatalk bildirim vermiyor hayirli olsunyeni gordum

Kapatip kapatmayacagimi sana sormadimvakit geç olmadan geri kapat konuyu bence, sonra çok pişman olursun![]()

Ben espri yapmadim ki ben gayet ciddiydimespiri anlayışın..
hayırlı olsun![]()

Mesaj kasmaya calisma zaten kasamayacan

GereksizMesaj kasmaya calisma zaten kasamayacan
Çok sinirliyim, şaka yapmayın, valla size patlarım'dan gönderildi.

Konu zaten gereksizzGereksiz
![]()
Ok yaydan çıktıvakit geç olmadan geri kapat konuyu bence, sonra çok pişman olursun![]()

Dede sende mi geldinOk yaydan çıktı![]()

Muhabbet ediyoz ya o yeterilk gereksiz konumu hatırlıyorumda on başı iken saçma sapan konular açmamam gerektini öğrendim

