The Shadow
Üye
Bende iyiyimİyiyim sen nasılsın

Bende iyiyimİyiyim sen nasılsın

Helal olsun. Geri dönüşümde nickim değişmiş olacak büyük ihtimalle.Unutmaz kimse seni. Geri donusune kadar ban yemis olurum ben zaten sorun degilHelal olsun
Senden de bi helallik alalim
![]()

Aklımda bulunsun. Gitmeden önce açarım.Gereksizlere 1-2 konu aç. Hortlatıp hatırlarız![]()

la nereye çöllerdemisin helal olsun hadi bakalimHelal olsun.
6-7 gün sonra unutursunuz zaten. Geri dönüşümde hatırlayamıycaksınız.
6-7 gün sonra Unutursunuz...
Hemen gitmiyorum. 7 gün var daha. Bu son günlerim.![]()
Nasılsın ortak?Hoşbuldum![]()

Helal olsun. Geri dönüşümde nickim değişmiş olacak büyük ihtimalle.
Aklımda bulunsun. Gitmeden önce açarım.![]()

Helal olsun. Geri dönüşümde nickim değişmiş olacak büyük ihtimalle.
Aklımda bulunsun. Gitmeden önce açarım.![]()
Nasılsın ortak?![]()

Sağol, varol.Kızlar beni kessin la, bana ne?
Nereye be kaptan? Özleyeceğiz vallahi. Özellikle yalnızlar kulübündeki smileylarını.Yolun açık olsun.

Sağol Anıl.la nereye çöllerdemisin helal olsun hadi bakalim

Ben de iyiyim çok şükür.Sınava mı hazırlancan
iyiyim ortak seni sormalı![]()


Sayılır. Bu sene son senem. Dersler önemli.Sınava mı hazırlancan
iyiyim ortak seni sormalı![]()

nereyee? konu ac gereksizlereHelal olsun. Geri dönüşümde nickim değişmiş olacak büyük ihtimalle.
Aklımda bulunsun. Gitmeden önce açarım.![]()
bukadar bitttimi yani Sağol anil heSağol, varol.
Sağol Anıl.![]()
Ben de iyiyim çok şükür.
Nabüüün?![]()

hafizmi :himm [emoji2] bende iyiyim[emoji106]İyidir hafız.
Senden naber?![]()
Ben ibretlik diziler izliyorumKovboy filmi bakıyorum![]()

Sayılır. Bu sene son senem. Dersler önemli.![]()

Kaçla gidiyorsun?hafizmi :himm [emoji2] bende iyiyim[emoji106]

Unutmassam açarım.nereyee? konu ac gereksizlere

Hakkını helal et. Üstümde hakkın çok.bukadar bitttimi yani Sağol anil he
Ben ibretlik diziler izliyorum![]()

nereye gidiyomKaçla gidiyorsun?
Dâim olsun inşallah.
