mürteza16
Üye
Net yavaş olmasa kalırım ama imkanlar el vermiyor işte. Bu arada 1 yıllık tatile çıkıyorum. Burada geçen son günlerimi yaşıyorum. 1 yıl sonra tekrar görüşeceğiz inşallah. O zaman yeni bir telefon almış olurum. Daha hızlı bir netim olur. Her gece burada olurum. Sizleri canı gönülden seviyorum. Sözün kısası hakkınızı helal edin. 


Ne 1 yili
Ne ictin la gene 


Sen nabüün ? 
En öne oturmam ama en arkaya da oturmam. Hocaların gözüne girmem lazım. İlk hafta çok önemli. Hemen akıllarında oluşturuyorlar profilimizi.

arkaya yakın dur işte yeter sözlude felanda rahat olur
Senden de bi helallik alalim 

