achambo
Üye
Evde pc başındayım kardeşim annem gelip gelip duruyo neymiş odalarına geçiyolarmışizini kaybettir![]()

Evde pc başındayım kardeşim annem gelip gelip duruyo neymiş odalarına geçiyolarmışizini kaybettir![]()

La yemin ederim aynısıni banada yapiyolardi bi ara odanın kapisini kitliyom artık [emoji1]Evde pc başındayım kardeşim annem gelip gelip duruyo neymiş odalarına geçiyolarmış![]()
Xenforoda sosyalleşilmiyormuVbulletin olsaydi sosyal grup kurup sosyallesirdiniz![]()

o zamanda ilk geçmede kapı açıyolar kapayınca niye kapatıyon diyolarLa yemin ederim aynısıni banada yapiyolardi bi ara odanın kapisini kitliyom artık [emoji1]
Bende demiyorlar. Dünyayı kurtarıyorum giremezsiniz deo zamanda ilk geçmede kapı açıyolar kapayınca niye kapatıyon diyolar

ben katılmoştım heralde onabide sevgilisi olmayanlar kulubü vardı sanırım![]()

Bu daha da ileri seviyesibide sevgilisi olmayanlar kulubü vardı sanırım![]()

birçok kez baktım düzgün yazdım mı diye.. geceleyin dalgınlığıma gelmiş anlaşılan, pardon.. ama yinede bir hata göremiyorum benTakıntılı bi insanım adımı düzgün yazarsan![]()

tamamdırben pisikolojik yanlızım yaz benide
