Maxicep Yalnızlar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar



EmekHırsızı

EmekHırsızı

Üye
Evde pc başındayım kardeşim annem gelip gelip duruyo neymiş odalarına geçiyolarmış:D
La yemin ederim aynısıni banada yapiyolardi bi ara odanın kapisini kitliyom artık [emoji1]
 
Gönüldaş

Gönüldaş

Üye
Çevrende arkadaşlarım olsa da benim için gerçek dost bana hissettirmeden göz yaşımı silendir.
 
  • Beğen
Tepkiler: -Empat-, çaminci ve mürteza16
Silinen Üye 988579

Silinen Üye 988579

Kapalı Hesap
Takıntılı bi insanım adımı düzgün yazarsan :D
 
mürteza16

mürteza16

Üye
•_•@BLooD_ReG :hmmm@blood
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Vbulletin olsaydi sosyal grup kurup sosyallesirdiniz :islik
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Ben de vbulletinciyim
 
mürteza16

mürteza16

Üye
^_^
 
achambo

achambo

Üye
  • Beğen
Tepkiler: EmekHırsızı
ismail

ismail

Üye
bide sevgilisi olmayanlar kulubü vardı sanırım :D
 
  • Beğen
Tepkiler: abandonware
abandonware

abandonware

Üye
    Konu Sahibi
Takıntılı bi insanım adımı düzgün yazarsan :D
birçok kez baktım düzgün yazdım mı diye.. geceleyin dalgınlığıma gelmiş anlaşılan, pardon.. ama yinede bir hata göremiyorum ben :hmmm
 
Alo_Azrail

Alo_Azrail

Üye
recep ivedik gibi olduk :) depresyona gireceğiz yakında
 
EmekHırsızı

EmekHırsızı

Üye
pehpehpehpehpehpehpeeeeeh negadada datlı bi ogada farklı negadada pişkin hayata ilişkin :zzz:
 
zombaka

zombaka

Üye
ben pisikolojik yanlızım yaz benide
 
Anil-D

Anil-D

Üye
benide alsana veysel
 
  • Beğen
Tepkiler: abandonware ve Alo_Azrail


Üst Alt