benide yaz![]()
yaz benide usta![]()
sağolİmza şekil olmuş![]()

Baştaki O değil 0![]()
sen deyince farkettim.. ben onu hep O diye okuyodum ya..iyidir işte. sen napıyorsunee yalnizci genclik ne edionuz
photoshop ile tasarladımPaintle mi tasarladın la imzayı? Bu ne?![]()

'P'photoshop ile tasarladım![]()
Dene.bir de ben deneyeyim mi birşeyler?![]()

dene.. her fikre açığızbir de ben deneyeyim mi birşeyler?![]()

tamamdır hocam sende bizdensinreserved yaz piliz
