Telefon Tavsiyesi Lg Nexus 5 alınır mı ?

Sponsorlu Bağlantılar

Topal Pire

Topal Pire

Üye
Hocam ben de Nexus 6'yı bekliyorum. Uygun bir fiyattan gelirse almayı düşünüyorum.
 


teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Nexus x i bekle
 

Knoche

Üye
    Konu Sahibi
Nexus 5 aldım arkadaşlar yalnız 2 sorum olacak telefonu aldığımda kemera üstünde ufak bir jeletin vardı kötü duruyordu cıkardım Kamera nexuslarda biraz dışarıda gibi masaya felan telefonu bırakırken dırek kameranın olduğu yerle temas ediyor çizilme olurmu ? birde led bildirim ısıgını nasıl devreye sokabılırım
 
Invoke

Invoke

Üye
Led yanar zaten bildirim gelince. Onun dışında rengini falan değiştirmek istersen root gerektirir.

Çizilmez herhalde ben bir kaç ay öyle kullanmıştım ama rahatsız oldum. Çizilecek korkusuyla spigen neo hybrid almıştım.
 
avast

avast

Üye
Led yanar zaten bildirim gelince. Onun dışında rengini falan değiştirmek istersen root gerektirir.

Çizilmez herhalde ben bir kaç ay öyle kullanmıştım ama rahatsız oldum. Çizilecek korkusuyla spigen neo hybrid almıştım.
mert stock ta mc4 oynuyorumda pa da fps kaybı varmıdır kursam :D
 
DalvikCache

DalvikCache

Üye
Ben Nexus 5 yerine g2 alınması taraftarıyım sonuçta multimedya açısından daha üstün bir cihaz saf Android istenirse Cm rom yada benzeri yüklenebilir bir süre sonra saf Android den sıkılırsanız kendi süslü arayüzüne dönme şansınız olur.
 

Knoche

Üye
    Konu Sahibi
Led yanar zaten bildirim gelince. Onun dışında rengini falan değiştirmek istersen root gerektirir.
Çizilmez inşallah kiliflar pek güzel değiller o yüzden istemiyorum
Çizilmez herhalde ben bir kaç ay öyle kullanmıştım ama rahatsız oldum. Çizilecek korkusuyla spigen neo hybrid almıştım.
İnşallah çizilmez kiliflar kotu duruyor o yüzden istemiyorum birde alirken kalin olmaliki kamera ile biraktigim yerin temasi kesmeli
 
Son düzenleme:
Invoke

Invoke

Üye
Googledan bakıver, kötü değil bayağı hoş bence ama kalınlaştırıyor doğal olarak. =P
 

Knoche

Üye
    Konu Sahibi
Googledan bakıver, kötü değil bayağı hoş bence ama kalınlaştırıyor doğal olarak. =P
Çizilip çizilmeyeceğine tam karar verebisem çogu kişi darbe almadıktan bilerek sürtmedikten sonra çizilmez diyor ama bilmiyorum işte
 
Invoke

Invoke

Üye
Kolay kolay Çizilmez ama belli de olmaz kısmet :D
 

Knoche

Üye
    Konu Sahibi
Bu önbelleği silme olayı nedir bilen var mı ? birde real racing 3 yükledım illa online mı oynanıyo ? yoksa normal de oynayabilirmiyim?
Kolay kolay Çizilmez ama belli de olmaz kısmet :D
Kamera camı safir diyolar acaba ne kadar doğru bir fikriniz var mı ?
 
Invoke

Invoke

Üye
Offline apk vardır herhalde googledan araştırıp yükleyebilirsin.


Safir mi bilmiyorum. Bildiğime göre kesin bir kaynak yok. Yine yanlış bilmiyorsam G2 nin kamerasının dış yüzü o koruyucu yer safirden olsa gerek. İki cihazda aynı lensi kullanıyor. Çoğu elemanları aynı ama o dıştaki koruyucu bölge safirden midir bilemiyorum. Aynı oladabilir olmayadabilir sonuçta safir daha pahalı ama her halukarda basit bir şey değildir. Dediğim gibi kolay kolay çizilmez ama belli de olmaz. :D
 

ErenMSC

Üye
Şimdi bu nexus6 Nexus x olarak mı çıkacak? Türkiye de satışı olacakmı :hmmm@-qarapapaq-
 
Invoke

Invoke

Üye
Olacak tabi. Belli bir isim yok sanırım zaten çok da önemli değil. x olmuş y olmuş ne farkeder :D
 

Knoche

Üye
    Konu Sahibi
Offline apk vardır herhalde googledan araştırıp yükleyebilirsin.


Safir mi bilmiyorum. Bildiğime göre kesin bir kaynak yok. Yine yanlış bilmiyorsam G2 nin kamerasının dış yüzü o koruyucu yer safirden olsa gerek. İki cihazda aynı lensi kullanıyor. Çoğu elemanları aynı ama o dıştaki koruyucu bölge safirden midir bilemiyorum. Aynı oladabilir olmayadabilir sonuçta safir daha pahalı ama her halukarda basit bir şey değildir. Dediğim gibi kolay kolay çizilmez ama belli de olmaz. :D
Offline apk olmassa sadece online mı oynayabiliyorum ?
 
Invoke

Invoke

Üye
Evet.
 


Üst Alt