Revengeful
Emekli Yönetici
anila daha cok yakıştıYalnız şu Co Admin Rütbesi çok şık duruyor ha@Revengeful

anila daha cok yakıştıYalnız şu Co Admin Rütbesi çok şık duruyor ha@Revengeful

Bence de @ANIL A yakışdı eskini bana verecekanila daha cok yakıştı![]()

anila daha cok yakıştı![]()

Bence de @ANIL A yakışdı eskini bana verecek![]()

Mertin duvara yazmıştım ben bunu. Adminden daha havalı nick şekilleriBen rengini çok sevdim Co-Admin'in![]()
Biz senin co admin olmanı sevdik beSiz böyle diyorsunuz diye hiç adminlik yapamayacağım arkadaslar sagolun![]()
hep yanlış okuyorum bu rütbeyi tövbe tövbeÇünkü cordinaryüs admin anıl mesalaAllah'tan co yazıyor test yazmıyor![]()
Deneme mod = test adminAdminin testi mı olur yahu![]()

Ban atın bitsinYahu konu ben değilimen son konuyu dağıtması gereken kisiyim

Sen bakabiliyodun Mert. Gececiler giderse sende kaç alıyorAbi istersen mesajlarımı silebilirsin -,-
benim yarısı gidiyo sanırım 
Benim az giderSen bakabiliyodun Mert. Gececiler giderse sende kaç alıyorbenim yarısı gidiyo sanırım
![]()

