Factoreyiz
Üye
Deneyeyim dedim ama boyutu bir gb kadar. O yuzden vazgectim.
Denemedim ama calistgini soyleyenler var. Freedomun icinden oyuna girmeyi dene. Olmazsa freedom aktif et ve oyuna da telefonunun menusunden gir. Tabii kullandigin supersu cesidine de bagli olabilir. Ya da oyunda"sati alinanlari gei yukle" diye bi secenek varsa, oyun kapandiginda freedomu durdur ve oyuna girip o secenegi secmeyi dene. Diyebileceklerim bu kadar.
Şöyle bir sorunla karşılaştım fredomla deniyorum sanki güvenlik kalkanı var gibi anlıyor hile programının olduğunu ve sürekli bir hata veriyor bu sefer girdim oyuna bu seferde parayla alınan paketleri almadı hertürlü şeyi denedim bir de sen bakabilirmisin ?
tanıdığınız varsa veya fifa 2014 oynayan arkadaş varsa yardımlarınızı bekliyorum