Yardım NOKİA C7 FORMAT SORUNU(İŞLEMCİ YANMA OLASILIĞI VAR)

Sponsorlu Bağlantılar

blsm_mr

Üye
    Konu Sahibi
NOKİA C7 FORMAT SORUNU(İŞLEMCİ YANMA OLASILIĞI VAR)
SA Forum'daşlar

Benim C7 10 15 kez yazılım almadı belkide düşük fw attım (phoenix ile) sonrasın da bir defa daha atayım dedim succesful (başarılı) deyip attı yazılımı ancak nokia yazısı takılı kalıyordu. saolsun bi abimiz İstanbul'dan bana yardım teklif etti telefonu gönderdim buradaki telefoncu arkadaş RPL dosyasının gitmiş olabileceğini söyledi İstanbul'daki abimiz RPL attırmayı denedi ancak bu sefer de NOKIA yetkili servis işlemcinin yandığını söyledi Buradaki başka bir telefoncu arkadaşta telefonun yazılım atılırken işlemcisinin yanmasının mümkün olmadığını söyledi ....
Mümkünse bu konuda bilgisi olan veya başına böyle format hatası gelmiş arkadaşlardan yardım bekliyorum .....

Bilgileriniz varsa lütfen esirgemeyin..


Selametle.................

:vur :sos
 


Halit O.

Halit O.

Emekli Yönetici
telefon elinde ise dead flash atmayı dene açılırsa şanslısın açılmazsa geçmiş olsun
 
Hermaphroditos

Hermaphroditos

Üye
Geçmiş olsun benim C6-01 böyle öldü :(:P
 
  • Beğen
Tepkiler: blsm_mr

blsm_mr

Üye
    Konu Sahibi
çok sağolun Suikaste açılmıyo malesef dead flashla :'( :duvar2::agla2:
 
Son düzenleme:
BRKTNL

BRKTNL

Üye
Dead flashla açılmıyorsa geçmiş olsun o vakit
 

blsm_mr

Üye
    Konu Sahibi
bu sefer c 6 01 aldım :D
 

blsm_mr

Üye
    Konu Sahibi
eywallah c6 - 01 iyimidir size göre :D
 
BRKTNL

BRKTNL

Üye
Valla 8 mp ve gpu su olan symbian. Gayet iyidir
 

blsm_mr

Üye
    Konu Sahibi
:) bencedeBerkay Kardeş ben telefonu 2. el 200 tl ye aldım yazılım son sürüm temiz bi cihaza benziyo gayet hızlı ve kullanışlı iyi fiyata mı aldım acaba merak ediyorum:hmmm o_O
 
Hermaphroditos

Hermaphroditos

Üye
:) bencedeBerkay Kardeş ben telefonu 2. el 200 tl ye aldım yazılım son sürüm temiz bi cihaza benziyo gayet hızlı ve kullanışlı iyi fiyata mı aldım acaba merak ediyorum:hmmm o_O
Hayırlı Olsun. Ben C6-01 yeni çıktığında 500 tlye almıştım. Şimdi 200 tlyede bulursun yalnız 2. El çünkü artık C6-01 TÜRKİYE'de üretilmiyor.
 

blsm_mr

Üye
    Konu Sahibi
ben bi telefoncuda 0 olanını gördüm satılmamış heralde :ehe sen ikinci el mi 500 e aldın burda 0 cihaza 600 tl dedi
 

blsm_mr

Üye
    Konu Sahibi
ucuz almışsın :) telefonun arıza verdimi bugüne kadar
 
Hermaphroditos

Hermaphroditos

Üye
ucuz almışsın :) telefonun arıza verdimi bugüne kadar
Hayır. İnşallah birşeyde olmaz. Ama kulaklık yuvası bozuldu.Aslında satıp kendime General Mobile alacaktım. Ama içinde önemli şeyler var diye satmadım.
 

blsm_mr

Üye
    Konu Sahibi
hmm geçmiş olsun, inş başka arıza vermez olan benim c7 ye oldu hep bu forumdan dolayı oldu flash atayım dedim gidiş o gidiş :züü:
 
Hermaphroditos

Hermaphroditos

Üye
Patladı gitti :D
 
  • Beğen
Tepkiler: blsm_mr

blsm_mr

Üye
    Konu Sahibi
:ehe aynen:d:
 
  • Beğen
Tepkiler: Hermaphroditos
BRKTNL

BRKTNL

Üye
:) bencedeBerkay Kardeş ben telefonu 2. el 200 tl ye aldım yazılım son sürüm temiz bi cihaza benziyo gayet hızlı ve kullanışlı iyi fiyata mı aldım acaba merak ediyorum:hmmm o_O
Fiyat iyi, modası geçmiş olmasına rağmen ikinci eli yüksek yine de.
 

blsm_mr

Üye
    Konu Sahibi
evet doğru malesef :ehe
 


Üst Alt