Haber Nokia Store 31 Mart 2015 Kapanıyor !

Sponsorlu Bağlantılar

Pikkaccu

Pikkaccu

Üye
hala kararsızım lg g3 ile xperia z2 arasında amiral almayı düşüüyorum zaten :)
Her şeyi bi kenara bırakıp sadece tiplerine baksam yine G3'ü almam. Arayüzü de oyuncak gibi geliyor bana. Sony Xperia Android deneyimini en üst düzeyde yaşayabileceğin bir platform.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 511859 ve Murat Alper


Murat Alper

Murat Alper

Moderator
ikisinide inceledim ama hala karar veremedim lg'nin bazı yönleri çok iyi z2yi hala ise çözemedim mesela z2de menü uygulama menüsü başa gelince dönmüyor lgnin ki hemen dönüyor ilk sayfaya g3'ün ise bildirim merkezi ayarları çok iyi geldi internette detaylı bir inceleme yapan bir site var teknoseyir hala 2 telefonunda detaylı inceleme videolarını yayınlamadılar onu bekliyorumve birde ise sonynin'ki bildirim merkezi menüsü aşağı kaydırınca iphone'nunkilere benziyor gibime geldi yada ben yanlışmı gördüm acaba
 
Son düzenleme:
Pikkaccu

Pikkaccu

Üye
Technopat'a bak istersen yayınlamış olabilirler
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
hele şükür beklediğim iki telefonlarında detaylı incelemeleri çıkmış teknoseyirde
 
  • Beğen
Tepkiler: Pikkaccu
Pikkaccu

Pikkaccu

Üye
hele şükür beklediğim iki telefonlarında detaylı incelemeleri çıkmış teknoseyirde
Teknoseyir'de eleştiri namına bir şey bulamazsın, bir ara biz inceleme değil reklam yapıyoruz diye açıklama yapmışlardı :D
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
Teknoseyir'de eleştiri namına bir şey bulamazsın, bir ara biz inceleme değil reklam yapıyoruz diye açıklama yapmışlardı :D
yok öbür siteler telefonun alakasız yerlerinden bahsediyorlar bunlar tarafsız inceleme ve yorumu yapıyorlar öbür sitelerde telefonların en bilinen yorumlarını yapıyorlar :D
 
Pikkaccu

Pikkaccu

Üye
yok öbür siteler telefonun alakasız yerlerinden bahsediyorlar bunlar tarafsız inceleme ve yorumu yapıyorlar öbür sitelerde telefonların en bilinen yorumlarını yapıyorlar :D
Sen yine de benim dediğime de bir göz at :)
 
fk555897

fk555897

Üye
Ben çoktan kapandı diye biliyordum.
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Wp'nin adı çıkmış dokuza inmez sekize der susarım... :)
 
xmustx

xmustx

Üye
Uygulama reklamlarına çook gıcık olmuştum.ama onları da kaldırabilecek uygulamalar var.android için problem varsa kesinlikle çözümü de var.
 

Emre

Üye
    Konu Sahibi
Ben çoktan kapandı diye biliyordum.
asha s40 serileri için aktifdi kapansada umurumda değil nokia x2 android tabanlı bir cihaz rom kullanırız google play yükleriz tamamdır'da türkiye gelmez
 
Ali Kurtaran

Ali Kurtaran

Üye
Windows Phone tercih etti güzel olduda kendini sattırmamalıydı ahh Elop ahh senin yapacağın ceo'luk bu olur
 
Pikkaccu

Pikkaccu

Üye
hayır 31 mart'a nokia x s40 asha modeleri için kapanacak
aynı fikirdeyim nokia son durumu satılmadan önceki halini düşün Sorunsuzdu ne oldu ? arka kapılar ardında
Şu an kapalı değil diğer mesajları okumadan alakasız şekilde girme araya
 


Üst Alt