Artık yok göremiyorum nedense nexus serisini erkenden kaldırıyorlar satıştan hepnexus 5 yok mu turkcellde =P
Al benden de o kadarhacı bence hepsi kazık yakontratlı almak zorunda mısın?
Nakit vermekdense taksitle vermek daha iyi geliyor bana.Faturaya ek olarak ödeyeceğim.Lumia 925 kontratlı oluyorsa onu alacağım olmuyorsa nexus 5 var mı diye bakarım o da yoksa G2 ye zorlarımAl benden de o kadar
Aklım g2 ye kayıyor yaG2 ile 925 arasına çok boy farkı da yokmuş aslındaEski maxicep yok sanki ya da benim konuyu kimse takmıyor
upPardon kardeşimKonu sahibine dedim![]()
Benim de böyle bir konum vardı da
mesaj yanlış iletildi özür Yok, önemli değilPardon kardeşimBenim de böyle bir konum vardı da
mesaj yanlış iletildi özür

Turkcellden alacaktım ama turkcell'in web sitesinde yok sanırım artık satılmıyorYok, önemli değil![]()

G2 o zamanTurkcellden alacaktım ama turkcell'in web sitesinde yok sanırım artık satılmıyor![]()
Peki G2 mi 925 mi?Performans vs Kamera arasında kaldım ben.Kamera sanki daha ağır basıyor gibi ama.Karanlıkta daha iyi fotoğraf çektiği için 925'i istiyorum ama telefonu alınca karanlıkta fotoğraf çekip ne yapıcam diyorum kendime.Ama çok da istiyorum iyi kameralı bir telefonu.G2 o zaman
HDR varPeki G2 mi 925 mi?Performans vs Kamera arasında kaldım ben.Kamera sanki daha ağır basıyor gibi ama.Karanlıkta daha iyi fotoğraf çektiği için 925'i istiyorum ama telefonu alınca karanlıkta fotoğraf çekip ne yapıcam diyorum kendime.Ama çok da istiyorum iyi kameralı bir telefonu.

