Forumun eski tadını alamiyorum

Sponsorlu Bağlantılar



0MG90

0MG90

Üye
Forumu ayakta tutan şey üyeler, eskiler gittikçe tadı da kalmaz
 
doctorrr

doctorrr

Üye
Hatırlayan alıntı yapsın eğer öyle şamar oğlanına çevrilen bi arkadaşımız daha varsa onun için de yaparız bizde vakit bol arkadaşlar
 
  • Beğen
Tepkiler: achambo, -Akıncı ve Türe
Türe

Türe

Üye
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
Vallaha kardeşlerim ben de gördüğünüz gibi en eski üyelerdenim. Yeri geldi beraber sevindik yeni telefonlara yeri geldi beraber üzüldük nokia nın batışına. Yeri geldi teamwiever ile yardımcı olduk. :konus:Çok şey öğrendik beraber ama konu sahibi kardeşim haklı. Canlandıracak bişeyler lazım bana göre. Ben de neredeyse 1 senedir adam akıllı girmiyorum nokianın batışından beri. Elime yakın zamanda xperia z veya z1 geçecek o zaman ben de aktifleşcem ama ne bileyim eski tadı yok gerçekten. :agla2:
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
Dediğim gibi soğutma & şutlama politikası olmasa eskisi gibi olurduk. :zzz:
Ben de katılıyorum. Kurtuluş abi bence başlıca örnek buna. Ama helal olsun adama o kadar eleştiren insanlara rağmen paylaşımlarına devam ediyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Türe
achambo

achambo

Üye
Tamam somuru: sen de kovuyosan müco ben ne idem burda :(





ya kural kısmında resmiyetten bahsediyodum:ehe kendi içimizdekileri tek konuşurken demedim yanlış bir şey derim ayıp kaçar diye:cool
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı
Akıncı

Akıncı

Üye
Tamam somuru: sen de kovuyosan müco ben ne idem burda :(
ya kural kısmında resmiyetten bahsediyodum:ehe kendi içimizdekileri tek konuşurken demedim yanlış bir şey derim ayıp kaçar diye:cool
Ben eski bir ajan olduğum için resmiyet yoktu :ehe @Joker @ANIL @Buğra dan daha yetkiliydim :ehe
Şaka maka çok iyi zamanlardı somuru: :züü:
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra ve ANIL
ANIL

ANIL

Admin
:hehe:

Gece toplanın o zaman arkadaşlar :D
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı

Benzer Konular



Üst Alt