z2 çıksa da alsak diyenler :)

Sponsorlu Bağlantılar

ciways

ciways

Üye
Haklısın 10 aylık bir süre varmış 12 ay değil.
 


Invoke

Invoke

Üye
H zaman ilk yarısında bir ikinci yarısında bir amiral çıktı. Bazen 8 ay bazen 10 ay değişiyor.
Ocakta Z, Eylülde Z1, Şubatta Z2 tanıtıldı. Şimdi yine büyük ihtimal Eylülde Z3 gelecek ve yine büyük ihtimalle şubat gibi Z4 tanıtılacak. Snap810'a göre biraz sarkabilir belki. Tahmin sadece.

Bir de cihaz ocakta tanıtılıyor. Şubatta satışta oluyor ama Türkiyede mayısta ancak görmüştük marketlerde. Z için böyle olmuştu. Aynı şekilde Z2 de geç geldi. Adamlar şubatta tanıttı.
Yani siz alana kadar mayıs haziran oluyor. Yazın sonunda yenisinin haberi geliyor, siz de haklısınız ama durum böyle. :D
 
ciways

ciways

Üye
Bence olay şu. Şimdi snapdragon 801 işlemciden 805 e geçecekleri için satış politikası uyguladılar. z3 805 ile gelecek. ne yaptılar aradan hemen z2 yi 801 olarak çıkardılar. Ben telefonu kötülemiyorum zaten. artıları var eksileri var. ama açıkcası ekran açıklığı, konuşurken menülere falan girmesi açıkcası insanın enerjisini düşürüyor. Az para değil 2200 tl, insan karşılığını bekliyor yani. Yoksa telefondan memnunum. mesela şarj olayı kafamı kurcaladı kapak elimde kalacak diye tedirgin oldum ebaydan manyetik şarj kablosu siparişi verdim:)
 
Invoke

Invoke

Üye
Olay tabiki o. Satış yapmaları lazım. Çoğu firma yapıyor bunu. G2 ile G3 arasında da zaman farkı çok yok. Demek istediğim bu olay yeni değil.

Konuşurken menülere girmesi mi? Konuşurken ekranın kapanması lazım automatic olarak. Telefonu kulağınıza götürdüğünüz de ekrar kapanır.
 
ciways

ciways

Üye
Yok mesela çağrı geldi cevapladım yada ben aradım kulağıma götürdüm. konuşma bitiyor bir bakıyorum throw menüsüne falan girmiş. saçmalıyor yani telefon umarım yazılımla düzeltirler yoksa tüketici haklarına başvurucam.
 
0MG90

0MG90

Üye
Yok mesela çağrı geldi cevapladım yada ben aradım kulağıma götürdüm. konuşma bitiyor bir bakıyorum throw menüsüne falan girmiş. saçmalıyor yani telefon umarım yazılımla düzeltirler yoksa tüketici haklarına başvurucam.
PC Companion la onarma yap olmadı yeniden yazılım at flashtool la
 
ciways

ciways

Üye
valla işin gerçeği pek uğraşmak istemedim:/ telefona o kadar şey kurdum yedekledim gerçi ama düzelir mi bilmiorm:)Dikkatimi çeken birşey daha oldu bu arada ekrana yaklaşık 1mm mesafeden daha ekrana dokunmadan algılıyor telefon:/
 
0MG90

0MG90

Üye
Ayarlardan kapatabilirsin özellik o
 
ciways

ciways

Üye
eldiven modunu diyorsan zaten açık değil? başka biryerden ise yönlendirebilir misin?
 
0MG90

0MG90

Üye
eldiven modunu diyorsan zaten açık değil? başka biryerden ise yönlendirebilir misin?
İnceleme videosunda görmüştüm bende Sony olmadığı için bilmiyorum ayarları gez sırayla yazar mutlaka bi yerde
 
ciways

ciways

Üye
ya telefona companion ile güncelleme yaparken telefonu kapadı tam yüklerken yükleme hatası dedi şimdi de telefon açılmıyor:/
 
ciways

ciways

Üye
Valla arkadaşlar xperia destek hattını aradım ordan saolsun yardımcı oldular. telefona yazılımı attım yeniden. telefon açılmıyorken yöntemi söylediler hallettim. Ama dediki üretimsel hata var telefonunuzda 1 ay dolmadan götürün yenisi ile değiştirecekler dedi. 14 haziranda almıştım bu arada. üretimsel hata da şu. ekranın sol alt ve sağ üst köşesinde açıklık var telefonun.
 
Invoke

Invoke

Üye
Çok geçmeden götürün. :/
 
ciways

ciways

Üye
Bugün iade hakkımı kullandım. Teleservice e telefonu verdim bakalım 20 iş günü içerisinde diyorlar. Üretimsel hata var arkadaşlar z2 de.
 
Akhtoher

Akhtoher

Üye
Bugün iade hakkımı kullandım. Teleservice e telefonu verdim bakalım 20 iş günü içerisinde diyorlar. Üretimsel hata var arkadaşlar z2 de.
Geçmiş olsun öncelikle. Telefonlar kul yapımı oldukça böyle şeyler her markada yaşanmaya devam edecektir üstelik sadece telefonlar içinde değil. Araba olur buzdolabı olur mutlaka çok uzun seriler sonunda bir kaç cihaza denk gelebiliyor şans faktörü de var tabiki inşallah verecekleri cihaz çok iyi çıkar.
 
ciways

ciways

Üye
Valla forumları çok karıştırdım herkeste aynı sorun var. Açıkcası ilk parti sürümlerde bu gibi hataların olduğu kanısındayım. Buna rağmen sony den resmi bir açıklama gelmemiş olması şaşırtıcı. Üretim hatası olan bir telefon hakkında neden hala bir açıklama yapmıuyorlar kafa kurcalayıcı. Hakikaten beni soğuttu bu durum.
 
Akhtoher

Akhtoher

Üye
Valla forumları çok karıştırdım herkeste aynı sorun var. Açıkcası ilk parti sürümlerde bu gibi hataların olduğu kanısındayım. Buna rağmen sony den resmi bir açıklama gelmemiş olması şaşırtıcı. Üretim hatası olan bir telefon hakkında neden hala bir açıklama yapmıuyorlar kafa kurcalayıcı. Hakikaten beni soğuttu bu durum.
Hatırlarsanız bu durum HTC One M7 zamanında olmuştu kasa açıklığı vardı. Acaba bunlar böyle sorunlu serileri Türkiye’ye mi iteliyorlar anlamadım ki :)
 
0MG90

0MG90

Üye
Valla forumları çok karıştırdım herkeste aynı sorun var. Açıkcası ilk parti sürümlerde bu gibi hataların olduğu kanısındayım. Buna rağmen sony den resmi bir açıklama gelmemiş olması şaşırtıcı. Üretim hatası olan bir telefon hakkında neden hala bir açıklama yapmıuyorlar kafa kurcalayıcı. Hakikaten beni soğuttu bu durum.
Z1 Compact'ın flaş sızmasını Almanya-Sony kabul etti, hatalı üretim diye. O sorunlar herkeste yoksa belki açıklama yapmazlar.
 
ciways

ciways

Üye
Telefonu alalı 28 gün olmuş o kadar para ver geri yolla. Onu bıraktım telefon rehberde 920 kişi vardı:) eski telefona aktarmak bir dert. Bir yığın uğraştım. Umarım iyi bir sonuç gelir bakalım bekliyorum ne cevap gelecek servisten. Yurtdışından kılıf siparişi vermiştim. Telefonu servise götürdüğüm gün geldi:(
 


Üst Alt