asigsasi Deneme Moderator Oldu Tebrikler

Sponsorlu Bağlantılar

asigsasi

asigsasi

Üye
Tebrikler İsa, hayırlı olsun. :good:
teşekkürler dostum :)
hayırlı olsun bu arada @mürteza16 yine kutlama konusu açtın :kıskıs:
teşekkürler :)
Tebrik eder başarılarının devamını dilerim :)
teşekkürler senide tebrik ederim :)
Sevilen dostlar için açılır. :)
sağol mürteza :)
teşekkürler :)
Isa heyecan yapip hesabinin sifresini unutmuş arkadaslar bir sure yerine ben bakacagim :D
heyacan yokda bi tuhaflık var sadece :D
adminler bulur abi ya somuru:
şifremi kaptırmam :D
teşekkürler baya ara vermiştin askerlik felan :)
teşekkürler :)

Bizde meydanı boş bulduk konuşuyoruz simdi @asigsasi gelip banlayacak bizi :ehe
banlamak seni yok dostum aklımın ucundan dahi geçmez :)
ben iyi çocuk olmucam şirinleri göremedim :ehe

Orda dur... Burda ben varım... Gizli kalkan yetkimi kullanırım :D
eyvallah dede :)
Sirinleri bosver onemli olan şirineyi görebilmek :)
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
onu görmek kolay değil :D


Bende biraz kullanırım bendede bu aya özel güçler var :D
görünmez olabiliyormusun :D
Tebrikler Adına Sevindim :)
teşekkürler bayram
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG Tornado, MaxipmaN, mürteza16 ve 1 kişi daha


Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
teşekkürler dostum :)

teşekkürler :)

teşekkürler senide tebrik ederim :)

sağol mürteza :)

teşekkürler :)

heyacan yokda bi tuhaflık var sadece :D

şifremi kaptırmam :D

teşekkürler baya ara vermiştin askerlik felan :)

teşekkürler :)



banlamak seni yok dostum aklımın ucundan dahi geçmez :)



eyvallah dede :)

onu görmek kolay değil :D



görünmez olabiliyormusun :D

teşekkürler bayram
Biraz deneme bölümünde yetki kullan zevkli oluyor :D

Sen beni banlamazsan ben seni banlarim o zaman :eller:

Sadece görünmez olsam iyi arada bir ucuyorum :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
M@cros

M@cros

Üye
Tebrikler.:oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
___kaptan___

___kaptan___

Üye
teşekkürler dostum :)

teşekkürler :)

teşekkürler senide tebrik ederim :)

sağol mürteza :)

teşekkürler :)

heyacan yokda bi tuhaflık var sadece :D

şifremi kaptırmam :D

teşekkürler baya ara vermiştin askerlik felan :)

teşekkürler :)



banlamak seni yok dostum aklımın ucundan dahi geçmez :)



eyvallah dede :)

onu görmek kolay değil :D



görünmez olabiliyormusun :D

teşekkürler bayram
Aynen askerlik aradan çıktı yavaştan eski hızıma dönmeye çalışıyorum hele bi kendi telefonuma kavuşayım o zaman göstereceğim kendimi inşallah :) :tebessüm:
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
esmeran3

esmeran3

Üye
Tebrikler :)
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
Akıncı

Akıncı

Üye
Tebrikler İsa abi:)
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
Halit O.

Halit O.

Emekli Yönetici
Sanirim onay isi tum forumda var bi uye demin turkcell kampanyaya konu acmis onay bekliyo diye mesaj atti bugün bir tanede bana 2.el bölümünde rastladı.
 
asigsasi

asigsasi

Üye
Sanirim onay isi tum forumda var bi uye demin turkcell kampanyaya konu acmis onay bekliyo diye mesaj atti bugün bir tanede bana 2.el bölümünde rastladı.
operator konuları onay istemiyor du kesin bir hata vardır düzeltir belki
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı ve Bahadir_fb
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
operator konuları onay istemiyor du kesin bir hata vardır düzeltir belki
Bu arada benim konular onaya gitmiyor elmasim oldugu için :D
symbian bolumunu karistirayimda gör sen :P
istifa filan etmezsin isallah bunalip :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı, 0MG90 ve asigsasi
mürteza16

mürteza16

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: Bahadir_fb ve asigsasi
asigsasi

asigsasi

Üye
Bu arada benim konular onaya gitmiyor elmasim oldugu için :D
symbian bolumunu karistirayimda gör sen :P
istifa filan etmezsin isallah bunalip :ehe
daha normal modluğa geçemedik istifa etmiş sayılmayız :D seni de görmek isteriz :)
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı, Bahadir_fb ve mürteza16
asigsasi

asigsasi

Üye
Mesajlarda onaya gidiyordu bugün. Aynı şekilde o tür yerdeki konularda. Fakat düzelttiklerini açıklamışlardı.
Benin elmasım olduğu zaman onaya gidiyordu :allalla:
tam düzelmemiş gibi gözüküyor sen yazılım destek bölümüne bir konu aç bakalım durum nedir :)
bahadır'ın konular onaya gitmediğine göre yakında yönetici adayı olduğu anlaşılıyor :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı, mürteza16 ve Bahadir_fb

Benzer Konular

MAVERİCKS
Cevap
1
Görüntüleme
205
Baydırman
papakudioflu
Cevap
2
Görüntüleme
118
ANIL


Üst Alt