asigsasi
Üye
teşekkürler dostumTebrikler İsa, hayırlı olsun.![]()

teşekkürlerhayırlı olsun bu arada @mürteza16 yine kutlama konusu açtın![]()

teşekkürler senide tebrik ederimTebrik eder başarılarının devamını dilerim![]()

sağol mürtezaSevilen dostlar için açılır.![]()

teşekkürlerTebrikler![]()

heyacan yokda bi tuhaflık var sadeceIsa heyecan yapip hesabinin sifresini unutmuş arkadaslar bir sure yerine ben bakacagim![]()

şifremi kaptırmamadminler bulur abi ya![]()

teşekkürler baya ara vermiştin askerlik felanTebrikler![]()
![]()

teşekkürlertebrikler![]()

banlamak seni yok dostum aklımın ucundan dahi geçmezBizde meydanı boş bulduk konuşuyoruz simdi @asigsasi gelip banlayacak bizi![]()

ben iyi çocuk olmucam şirinleri göremedim![]()
eyvallah dedeOrda dur... Burda ben varım... Gizli kalkan yetkimi kullanırım![]()

onu görmek kolay değilSirinleri bosver onemli olan şirineyi görebilmek
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

görünmez olabiliyormusunBende biraz kullanırım bendede bu aya özel güçler var![]()

teşekkürler bayramTebrikler Adına Sevindim![]()




