Bahadir_fb
Üye
Ben yönetime girersem yönetimi kim elestirecektam düzelmemiş gibi gözüküyor sen yazılım destek bölümüne bir konu aç bakalım durum nedir![]()
bahadır'ın konular onaya gitmediğine göre yakında yönetici adayı olduğu anlaşılıyor![]()

Ben yönetime girersem yönetimi kim elestirecektam düzelmemiş gibi gözüküyor sen yazılım destek bölümüne bir konu aç bakalım durum nedir![]()
bahadır'ın konular onaya gitmediğine göre yakında yönetici adayı olduğu anlaşılıyor![]()

Ben eleştiririmBen yönetime girersem yönetimi kim elestirecek![]()

Koltugumu kimseye kaptirmamBen eleştiririm![]()

muhalif olmak için kapıda bekleyenler varBen yönetime girersem yönetimi kim elestirecek![]()

hazırda bekleyenler de varmışBen eleştiririm![]()

Bilmiyorum sordum bu ay boyle yapmışlarMesajlarda onaya gidiyordu bugün. Aynı şekilde o tür yerdeki konularda. Fakat düzelttiklerini açıklamışlardı.
Benin elmasım olduğu zaman onaya gidiyordu![]()


bu ay böyle yaptıklarına göre sonu belliBilmiyorum sordum bu ay boyle yapmışlar
Daha cok calisirsan belki yeniden secerler sonra gelsin konular kafana gore takilirsin![]()

İnşallahBilmiyorum sordum bu ay boyle yapmışlar
Daha cok calisirsan belki yeniden secerler sonra gelsin konular kafana gore takilirsin![]()

teşekkürler OğuzhanTebrikler İsa abi.![]()

teşekkür ederimTebrikler![]()

teşekkürler dostumTebrikler İsa, konuyu yeni gördüm kusura bakma..
ayrıntılara takılma 
