asigsasi Deneme Moderator Oldu Tebrikler

Sponsorlu Bağlantılar

Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
tam düzelmemiş gibi gözüküyor sen yazılım destek bölümüne bir konu aç bakalım durum nedir :)
bahadır'ın konular onaya gitmediğine göre yakında yönetici adayı olduğu anlaşılıyor :ehe
Ben yönetime girersem yönetimi kim elestirecek :D
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı ve asigsasi


Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
Mesajlarda onaya gidiyordu bugün. Aynı şekilde o tür yerdeki konularda. Fakat düzelttiklerini açıklamışlardı.
Benin elmasım olduğu zaman onaya gidiyordu :allalla:
Bilmiyorum sordum bu ay boyle yapmışlar :)
Daha cok calisirsan belki yeniden secerler sonra gelsin konular kafana gore takilirsin :D
 
  • Beğen
Tepkiler: mürteza16
asigsasi

asigsasi

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Bahadir_fb
mürteza16

mürteza16

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: Bahadir_fb ve asigsasi
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Tebrikler İsa abi. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
TheNightMare.

TheNightMare.

Üye
Tebrikler :)
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
@Safak

@Safak

Üye
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
Emrgncy

Emrgncy

Üye
Tebrikler İsa, konuyu yeni gördüm kusura bakma..
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
The Shadow

The Shadow

Üye
Hayırlı olsun :D
 

Benzer Konular

MAVERİCKS
Cevap
1
Görüntüleme
205
Baydırman
papakudioflu
Cevap
2
Görüntüleme
118
ANIL


Üst Alt