Yapışık İkizler Yerli Muz

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ycg35

ycg35

Üye
    Konu Sahibi
Yapışık İkizler Yerli Muz
Babamla annem az önce pazardan geldiler bi baktım muz almışlar dayanamadım açtım torbayı hemen bir anda gözüme bi muz çarptı allahtan kör olmadım muza baktım yapışıklar şaşırdım aldım annemin telefonu fotoğraflarını çektim hemen :D aradan 5 dk geçti hazır bilg. açıkken paylaşayım dedim fotoları buyrun size yılın yapışık ikizleri :D:D:D:D

Sonra o muzlara noldu diye sormayın cennete gittiler...
:D
 

Ekli dosyalar



Hellboy®

Hellboy®

Üye
ilginc :D
 
ycg35

ycg35

Üye
    Konu Sahibi
evt grçktn çok ilgnç :D
 

mustafa993

Üye
enteresan
 
neslein

neslein

Üye
ayırmasaydın ikizleri
 
mservank

mservank

Üye
Hayır nasıl yaptın, nasıl kıydın cani.:ehe
 
ycg35

ycg35

Üye
    Konu Sahibi
karnım acıkmıştı yedim gitti :D bilgisayar başında güzel bir muz iyi gidiyor bide yerliyse tmmdır afiyet olsun... :D
 
ouSahin

ouSahin

Üye
ameliyat gerekli:D
 
ycg35

ycg35

Üye
    Konu Sahibi
onlar çoktan göçtü bu dünyadan geri dönüşü imkansız :D hem kendisi istedi bende kıramadım :P:
 
CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
Ben Bi Kere Salatalık Almıştım Pazardan...Yapışık İkizdi Onlarda Böyle:D
 
ycg35

ycg35

Üye
    Konu Sahibi
kullanılan ilaçlarla ilgili olabilir dünyanın sonu geliyor gçn günde bi kedi yavrusunun iki suratı vardı :ss
 
FirstClasss

FirstClasss

Üye
türkiyede muz yetirmiyomuş o yüzden bu kadar pahalıymış ee anca bu kadar oluyormuş demekki :sn:
 
Nazy

Nazy

Üye
yav bende bunun 3üzü vardı keşke yemeseydim:(
fotoyu çekip buraya koyardım:ehe
 
canturgay

canturgay

Üye
yav bende bunun 3üzü vardı keşke yemeseydim:(
fotoyu çekip buraya koyardım:ehe
e.ne varda bunda seninki normalmişş..
ben geçen 1 kg kabuklu fıstık aldımm.. çoğunun içinde iki tane çıktı yaww..:ehe
 
ycg35

ycg35

Üye
    Konu Sahibi
e abi çekip koyun bari biz de bakalım ben bunu hoşuma gitti diye koydum tadıda güzeldi :D:D
 
ArAp-YMN

ArAp-YMN

Üye
Tırnakların uzun.. Cık cık .. :D
 
ycg35

ycg35

Üye
    Konu Sahibi
o kdr da uzun deil aslında :ss 2 haftada 1 kesiom :) hem uzun olunca klavye kullanmak daha kolay oluyo :D
 
goklerinhakimi

goklerinhakimi

Üye
ilk kez ikiz muz görüyorum ama ikiz kiraz ,incir,kayısı,vişne gibi şeyler gördüm ilginç muzu da ilk kez sen de gördüm paylaşım için saol:):oke:
 
ycg35

ycg35

Üye
    Konu Sahibi
eyw. snde yorumun içn saol..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt