Öneri bu bilgisayar nasıl alınabilir mi

Sponsorlu Bağlantılar



Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
benimkinin markası regal gerçi toplama oldu artık anakart ram ve hard disk değiştibenimkinin markası regal gerçi toplama oldu artık anakart ram ve hard disk değişti
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
he doğru onlar da var hoparlör fare ve klavye de değişti orjinal olan tek şey güç kaynağı monitör işlemci bide dvd sürücü :D
 
  • Beğen
Tepkiler: ByKatre
ByKatre

ByKatre

Üye

biraz heveslen :ehe
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
canım laptop çekti ilk laptopum :D
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
acaba yanında gelen farenin markası ne dandik olabilir
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
logitec pahalıdır sanmıyorum o olduğuna. Çantayı geçici kullanacağım zaten 5 liraya kaliteli birşey bekleme:)
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
aynen :)
 
ByKatre

ByKatre

Üye
işte böyle kardeş ne yapalım ben laptopu hiç ummamistim babamdan ama sıkıntı yapmadı sağolsun ;)gececiler de konuşalım dağılmasın ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: Enpatsu Shakugan
osmanmert94

osmanmert94

Üye
Arkadaşlar ben x550ln-xo007d yi çantaya aldım çanta gayet güzel 5tl sen fazlasını hak ediyor
 
  • Beğen
Tepkiler: ByKatre
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
gözümüz bir elektronik aygıt yada makine değil. bir fps değeri biçemezsiniz.
24fps dediğim gibi akıcı video kare sınırıdır. gözün algısıyla bir alakası yok.
çok basit bir örnek vereyim size.

çok çok hızlı bir şekilde dönen birşeye mesela hızlı giden bir arabanın tekeri yada bir vantilatör.
göz ile bakarken ne jantın kollarını görebilirsiniz nede vatilatörün yapraklarını
çünkü jant yada vantilatör belki dakikada 1000 devir dönüyor ve gözünüz buna rağmen sabit bir kare veremiyor çünkü 1000 devirin tamamını algılayıp hareketli görüntü oluşturuyor.

ama eğer jant yada vantilatörü video kaydına alırsanız jant kollarını ve yapraklarını rahatlıkla görebilirsiniz çünkü
1000 devri algılamayıp içinden 24 kare verecektir size ve 1000 karenin yanında hiçtir. sonuç olarak jant kollarını veya vantilatör yaprağını videoda görebilirsiniz :oke:
 
ByKatre

ByKatre

Üye
o zaman 24 fps neden ;)Veya söyle olabilir 25. Kare olayı var bilinç altı mesajı gözümüz 1000 de algılasa beyin saniyede 24 kare mi düzenleyebiliyor :bilmem:
 
tory1tory

tory1tory

Üye
arkadaşlar bende sizle aynı durumdayım 1400 tl bütçem var x550ln yi düşünüyorum tek aklıma yatmayan ram dı. bütün yazdıklarınızı okudum ve bunu almaya karar verdim :D
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar bende sizle aynı durumdayım 1400 tl bütçem var x550ln yi düşünüyorum tek aklıma yatmayan ram dı. bütün yazdıklarınızı okudum ve bunu almaya karar verdim :D
Senle beraber 3 olduk. Başka ln isteyen var mı :ehe
 
tory1tory

tory1tory

Üye
Senle beraber 3 olduk. Başka ln isteyen var mı :ehe
bende 15 inde felan alıcam galiba peder biraz bekle araştır dedi bakalım hayırlısı artık :)
benim şu 5 yıllık masaüstünü satabilseydim çok iyi olacaktı monitorüyle felan bi 300 400 tl ye sahibindenede verdim alan yok :(
 

Benzer Konular

enesblt
Cevap
7
Görüntüleme
1K
03-ŞAHİN
Darkprisoner
Cevap
32
Görüntüleme
14K
CeRRaNo JoZAeF
Cevap
3
Görüntüleme
2K
Mr.Wick


Üst Alt