Öneri bu bilgisayar nasıl alınabilir mi

Sponsorlu Bağlantılar

L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
kafanız iyi karışmış :)
arkadaşlar asus ve pcdeponun zıt düşme nedenlerı onboard ram mevzusu.

şöyleki pc depo cihazın 8gb olacağını biliyor çünkü elinde aynı seriden 8gblık notebook mevcut.
asus un desteklemiyor demesinin nedeni ise mevcut 4GB ramin onboard olmasından kaynaklıdır.
onboard rami sökemezsiniz değiştiremezsiniz. bozulursa eğer serviste anakartla birlikte değişir.

+ olarak cihazda 1 tane ram slotu mevcut. siz ram alırsanız oraya takıp kullanabilirsiniz.
asus eğer inatla takamazsınız diyorsa kapaksız slim kasadır yani tamamen sökmeden hiçbir işlem yapamazsınız. buda sanırım garanti dışı bırakacaktır :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: ByKatre


ByKatre

ByKatre

Üye
kafanız iyi karışmış :)
arkadaşlar asus ve pcdeponun zıt düşme nedenlerı onboard ram mevzusu.

şöyleki pc depo cihazın 8gb olacağını biliyor çünkü elinde aynı seriden 8gblık notebook mevcut.
asus un desteklemiyor demesinin nedeni ise mevcut 4GB ramin onboard olmasından kaynaklıdır.
onboard rami sökemezsiniz değiştiremezsiniz. bozulursa eğer serviste anakartla birlikte değişir.

+ olarak cihazda 1 tane ram slotu mevcut. siz ram alırsanız oraya takıp kullanabilirsiniz.
asus eğer inatla takamazsınız diyorsa kapaksız slim kasadır yani tamamen sökmeden hiçbir işlem yapamazsınız. buda sanırım garanti dışı bırakacaktır :oke:
inat etmedi seri numarası istiyo ne yapalım bence o eleman biraz ilgisiz davrandı gibime geldi ama ;)zaten ln serisi şöyleymiş Memory: 8GB (1x4GB Onboard + 1x4GB Module)
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
ben bugün vatana gidip herhangi bir x550 cihazı inceleyecem bakalım ram takma yeri nerdeymis bide sorarım görevlilere böyle böyle diye ;)
 
ByKatre

ByKatre

Üye
ben bugün vatana gidip herhangi bir x550 cihazı inceleyecem bakalım ram takma yeri nerdeymis bide sorarım görevlilere böyle böyle diye ;)
çok ıyi olur ;) alt böyle olur mu@L-LumieRe
 
  • Beğen
Tepkiler: Enpatsu Shakugan
ANIL

ANIL

Admin
Orta tarafta bellekler sağ tarafta ise sabit disk olması lazım. Orası ayrılmış zaten değiştirilebilir yani.
 
  • Beğen
Tepkiler: L-LumieRe
ANIL

ANIL

Admin
Bu daha net olur herhalde :D

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
  • Beğen
Tepkiler: L-LumieRe
ByKatre

ByKatre

Üye
hocam mobilim biz yapabilir miyiz baktım da söyle bi diğer sitelere küçük bi kapak var onu çıkartıp yapılıyo aynı midir ;)bilgisayara geçtim o zaman yükseltme oluyo :)bilgisayara geçtim o zaman yükseltme oluyo :)
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
bu nasıl :)
 
ANIL

ANIL

Admin
Hard disk değişimi zaten kolay sadece kapağı çıkartmak yetiyor. RAM için bütün kasayı sökmek gerekiyor sanırım.
 
ByKatre

ByKatre

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
yok hocam burada mevcut ::)k55 lerle aynı kasa :)en son video finali vurdu :)@L-LumieRe ne dersin hocam :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
yani sonuç olarak ram takmak için bütün kasayı söküyor muyuz
 
  • Beğen
Tepkiler: ByKatre
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
@ANIL gönderdiği videodan görüldüğü üzere diskin yanında 1 adet ram slotu boş duruyor
kendiniz açıp takabilirsiniz :oke:

diğer ram onboard olduğu için sökemezsiniz zaten.

fotoda şöyle gösterdim.. K55 lerin dış kasadan görünüş aynı ama iç dizaynı farklı :oke:
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: ByKatre ve ANIL
ByKatre

ByKatre

Üye
@ANIL gönderdiği videodan görüldüğü üzere diskin yanında 1 adet ram slotu boş duruyor
kendiniz açıp takabilirsiniz :oke:

diğer ram onboard olduğu için sökemezsiniz zaten.

fotoda şöyle gösterdim.. K55 lerin dış kasadan görünüş aynı ama iç dizaynı farklı :oke:
sonuç takılıyor değil mi hocam ;)
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
@ANIL gönderdiği videodan görüldüğü üzere diskin yanında 1 adet ram slotu boş duruyor
kendiniz açıp takabilirsiniz :oke:

diğer ram onboard olduğu için sökemezsiniz zaten.

fotoda şöyle gösterdim.. K55 lerin dış kasadan görünüş aynı ama iç dizaynı farklı :oke:
oh be içim rahatladı :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ByKatre
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
Az önce DH'da bu laptop için yorumları okuyordum herifin biri yazmış ki "o işlemci dandik ekran kartını besleyemez darboğaz olur" yazmış. Sesli güldüm :ehe eğer darboğaz olacaksa asus neden koysun o donanımı akıl var mantık var ;)
AYNEN ŞİMDİ NE ZAMAN ALIYORSUN :eller:
Tekrar 1280* olduğu zaman :)
 
ByKatre

ByKatre

Üye
Az önce DH'da bu laptop için yorumları okuyordum herifin biri yazmış ki "o işlemci dandik ekran kartını besleyemez darboğaz olur" yazmış. Sesli güldüm :ehe eğer darboğaz olacaksa asus neden koysun o donanımı akıl var mantık var ;)
Tekrar 1280* olduğu zaman :)
bende okudum onları inanmadım ya ama şu bi gerçek i7 4500u i5 4200m gibi i5 4200u daha düşük gibi çalışıyor hatta bazı i3 ler geçti testlerde ama avantajı şarj ve enerji tasarrufu ;) burada eşit çıkmışlar :)
u işlemci canını sıkmasın bu fiyata qm falan alacak halimiz yok ;)artık karar bu değil mi 114 d yi salladık :spr
 
  • Beğen
Tepkiler: Enpatsu Shakugan
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
aynen
 
  • Beğen
Tepkiler: ByKatre

Benzer Konular

enesblt
Cevap
7
Görüntüleme
1K
03-ŞAHİN
Darkprisoner
Cevap
32
Görüntüleme
14K
CeRRaNo JoZAeF
Cevap
3
Görüntüleme
2K
Mr.Wick


Üst Alt