Enpatsu Shakugan
Üye
Bende heyecanlandım valla. Lakin içim hala rahat değil asus olmaz diyor pcdepo olur diyor off alcaz bide elimizde kalmasınsor bi yaz burayayok sorun eğl biraz heyecanlandım sadece
![]()
Bende heyecanlandım valla. Lakin içim hala rahat değil asus olmaz diyor pcdepo olur diyor off alcaz bide elimizde kalmasınsor bi yaz burayayok sorun eğl biraz heyecanlandım sadece
![]()
| 12:11 (14 dakika önce) | |
|
onuda dedim bakalım ama sorun olmayacağını düşünüyorum ramide eklesek mousesi çantası rami toplam 1456 tl ediyo yine kardayız adamımBende heyecanlandım valla. Lakin içim hala rahat değil asus olmaz diyor pcdepo olur diyor off alcaz bide elimizde kalmasın
gerçi ben rami şimdi almayacağım ama pc depoda var ram
uygun dedi demek diğer slottada kingston var birebir aynı olması gerekiyormuş ramlaerin sağlıklı çalışabilmesi için 
|
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
- Notebook Çantası İstiyor musunuz ?: Evet - Mouse İstiyor musunuz ?: Kablosuz | 11532 | 1 | 1,306.21 TL | 1,306.21 TL |
|
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
| KVR16LS11/4 | 1 | 131.10 TL | 131.10 TL |
| Ara Toplam: | 1,218.06 TL | |||
| KDV (%18): | 219.25 TL | |||
| UPS Kargo: | 19.00 TL | |||
| Toplam: | 1,456.31 TL |
Aynen kardayız. Alınca biraz 4 gb ile dişimizı sıkıcaz sonra 4 daha alınca en kötü ihtimalle 2 gb alırız yani rahata ercezMerhaba;[TBODY] [/TBODY]
[TBODY] [/TBODY]
Murat 12:11 (14 dakika önce)
[TBODY] [/TBODY]
Kime: bana, Baykal
Düşük voltajlı ram destekler efendim buyurun
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bu model ram uygun olur.
Garanti dışı bırakmaz
Saygılarımızla
Teşekkür ederiz.
onuda dedim bakalım ama sorun olmayacağını düşünüyorum ramide eklesek mousesi çantası rami toplam 1456 tl ediyo yine kardayız adamım![]()
yani 2 olmaz diy biliyorum ama olsun ya hallederiz 4 neremize yetmiyoAynen kardayız. Alınca biraz 4 gb ile dişimizı sıkıcaz sonra 4 daha alınca en kötü ihtimalle 2 gb alırız yani rahata ercez![]()
sen konuştun mu Yok akşam annemden arıcam bende kontor yokyani 2 olmaz diy biliyorum ama olsun ya hallederiz 4 neremize yetmiyosen konuştun mu
![]()

çaktırma bende ev telefonundan aradım ama annem duymasınYok akşam annemden arıcam bende kontor yok![]()
Merhaba Sn. Muhammed Öztürk ,
hem öyle ise bu ürün nasıl 8 gb oluyo
Onboard yani anakarta bağlı ram ne çıkarılabilir ne değiştirilebilir.eğer bizim alacağımız pcdeki ram onboard ise demektir ki 1 ram slotu boşda upgrade için bekliyor. Onboard değilse o slot doludur ve upgrade yapılamaz eğer onu öğrenirsek içim çok rahat bir şekilde bilgisayarı alacağım.onboard ne oluyo yaseri numarasını söylesek verirler mi ki pc depo dan
![]()
evet yazdım pc depoya cevap bekliyorum onboard değilse 2 ram slotu olamazmı onboard olmadan ???Onboard yani anakarta bağlı ram ne çıkarılabilir ne değiştirilebilir.eğer bizim alacağımız pcdeki ram onboard ise demektir ki 1 ram slotu boşda upgrade için bekliyor. Onboard değilse o slot doludur ve upgrade yapılamaz eğer onu öğrenirsek içim çok rahat bir şekilde bilgisayarı alacağım.
X550 serisinde öyle tek slot bulunuyor 114d'de 4 gb onboard ve 4 gb harici ram bulunuyor.evet yazdım pc depoya cevap bekliyorum onboard değilse 2 ram slotu olamazmı onboard olmadan ???
anladımX550 serisinde öyle tek slot bulunuyor 114d'de 4 gb onboard ve 4 gb harici ram bulunuyor.
evet bi de seri numarasışunu mu sordun "üzerinde bulunan ram onboard mı harici mi"
bilmiyorum arada 125tl fark var hemde 840m 4gb sıkıntı olmaz diye düşünüyorumaçıkçası 114d'yide düşünmüyor değilim tabi bu 8e yükseltilebiliyorsa 069'u alacağım kesinlikle
sende bi mail atsana ya ben de onboardmı diye falan sıkıntı olurmu iki tane alacaz arkadaşla falan d ne biliyim iştene hakkında atayım
tamam o zaman sıkıntı yokne hakkında atayımmerhaba Asus X550LN-XO069D adlı
ürüneki ram onboard mı harici mi ? Böyle sordum
ya bi alaydım da kurtulaydık olum şu pc yi bi alayım en ince detayına kadar yazmassam 
