Öneri bu bilgisayar nasıl alınabilir mi

Sponsorlu Bağlantılar



Superfan

Superfan

Üye
Yanlış NFS 2014: Rivals te Ultra grafik akıyor.

Çok daha altındaki ekran kartları bile o değere yaklaşabiliyor. Ayrıca 30 fps limitli tek bir oyun açısından değerlendirip yanlış demen...(Ki oda ekran çözünürlüğünden zorla kaldırıyor)

Bence genel inceleme yapıp öyle konuşman lazım.



Ama genel olarak konuşacaksam bu fiyata bu laptop iyi. Alabilir. Çoğu oyunu orta seviyede rahatça oynayabilir.
 
ByKatre

ByKatre

Üye
Çok daha altındaki ekran kartları bile o değere yaklaşabiliyor. Ayrıca 30 fps limitli tek bir oyun açısından değerlendirip yanlış demen...(Ki oda ekran çözünürlüğünden zorla kaldırıyor)

Bence genel inceleme yapıp öyle konuşman lazım.



Ama genel olarak konuşacaksam bu fiyata bu laptop iyi. Alabilir. Çoğu oyunu orta seviyede rahatça oynayabilir.
ama o bilgisayarın ekranı full hd değil yani 1920x1080 zaten gereksiz bi fark yok ;)baktım 840ın performansı çok ıyi bence o fiyata ;) yani sonuçta 2000 tl lik pc almıyorum ;)
 
Superfan

Superfan

Üye
ama o bilgisayarın ekranı fu ll hd değil yani 1920x1080 zaten gereksiz bi fark yok ;)baktım 840ın performansı çok ıyi bence o fiyata ;) yani sonuçta 2000 tl lik pc almıyorum ;)

Alan sen miydin?
 
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
Bence de gpu yeterli değil.

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
ByKatre

ByKatre

Üye
Bence de gpu yeterli değil.

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
gpu derken ;) bak @The Nightmare bu onun 8 gb ramlisi ve 1tb harddisklisi arada 300 tl var değmez ya ;)
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
garanti konusu üzerinde bayagı konuşulmuş.
arkadaşlar şöyle anlatmaya çalışayım.
bazı firmalar garanti konusunda çok katı. cihaza müdahaleyi kesinlikle kabul etmezler.
bazı firmalar ise müşteriyi memnun etmek amaçlı esnek tutarlar...

garanti bazında en esnek firma MSI'dır. kesin konuşmayayım yinede..
disk değişimi ram ekleme gibi işlerde garanti bozulmuyor.
ancak bazı firmalar cihazların kapaklarına garanti bantı yapıştırıyor yada vida deliğinin üzerine yapıştırıyor.
kapagı açarsanız bant yırtılır ve geri dönüşü olmaz garanti dışı olur o bant orada onun için var :oke:

asus katı kurallara sahip değil ancak son çıkan kasalar kapaksız yani bir bütün olarak üretiliyor hatta pil bile çıkmıyor
incelik ve bütünlük bozulmasın diye. x550 serisi öylemi bilmiyorum inceleme fırsatım olmadı.

ancak ram ekleme konusunda siz kendiniz işi becerebilirseniz takabilirseniz bir sorun olacağını zannetmiyorum.
ancak parasıyla bir bilgisayarcıya taktıracaksnız benim düşüncem hiç yormayın kendinizi.

memlekette bilgisayarcılık yapan ama donanımdan anlamayan sürüsüyle "çok bilgili(!)" arkadaşlar abiler var dikkat edin kasabın birine denk gelmeyin.

benden örnek istemeyin ne ben anlatarak bitirebilirim ne de siz gülmeden durabilirsiniz :ehe
sırf eğlence olsun diye bazen 2. el ilanlara takılıyorum bi güzel eğlenip zaman geçirdiğim oluyor :kop2:

sonuç olarak 500gb disk ve 4gb ram yeterliyse sana o cihazı alabilirsin. yetmediği yerde içinde takılı ram ile aynı olmak koşuluyla +4GB daha ekleyebilirsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Superfan
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
garanti konusu üzerinde bayagı konuşulmuş.
arkadaşlar şöyle anlatmaya çalışayım.
bazı firmalar garanti konusunda çok katı. cihaza müdahaleyi kesinlikle kabul etmezler.
bazı firmalar ise müşteriyi memnun etmek amaçlı esnek tutarlar...

garanti bazında en esnek firma MSI'dır. kesin konuşmayayım yinede..
disk değişimi ram ekleme gibi işlerde garanti bozulmuyor.
ancak bazı firmalar cihazların kapaklarına garanti bantı yapıştırıyor yada vida deliğinin üzerine yapıştırıyor.
kapagı açarsanız bant yırtılır ve geri dönüşü olmaz garanti dışı olur o bant orada onun için var :oke:

asus katı kurallara sahip değil ancak son çıkan kasalar kapaksız yani bir bütün olarak üretiliyor hatta pil bile çıkmıyor
incelik ve bütünlük bozulmasın diye. x550 serisi öylemi bilmiyorum inceleme fırsatım olmadı.

ancak ram ekleme konusunda siz kendiniz işi becerebilirseniz takabilirseniz bir sorun olacağını zannetmiyorum.
ancak parasıyla bir bilgisayarcıya taktıracaksnız benim düşüncem hiç yormayın kendinizi.

memlekette bilgisayarcılık yapan ama donanımdan anlamayan sürüsüyle "çok bilgili(!)" arkadaşlar abiler var dikkat edin kasabın birine denk gelmeyin.

benden örnek istemeyin ne ben anlatarak bitirebilirim ne de siz gülmeden durabilirsiniz :ehe
sırf eğlence olsun diye bazen 2. el ilanlara takılıyorum bi güzel eğlenip zaman geçirdiğim oluyor :kop2:

sonuç olarak 500gb disk ve 4gb ram yeterliyse sana o cihazı alabilirsin. yetmediği yerde içinde takılı ram ile aynı olmak koşuluyla +4GB daha ekleyebilirsin.
Aynen öyle. Bir de format atan bilgisayarcı oldum zannediyor. Bizim burda bilgisayarcı var adam 2 gblik pcye 64 bit sistem kuruyor varmı böyle birşey ya çok tav oluyom :Dbir de abi neden 4 gb yetmez dedin. Arkadaşım 2 gblik pcsi var bf3 oynuyor full ayarda mesela
 
ByKatre

ByKatre

Üye
garanti konusu üzerinde bayagı konuşulmuş.
arkadaşlar şöyle anlatmaya çalışayım.
bazı firmalar garanti konusunda çok katı. cihaza müdahaleyi kesinlikle kabul etmezler.
bazı firmalar ise müşteriyi memnun etmek amaçlı esnek tutarlar...

garanti bazında en esnek firma MSI'dır. kesin konuşmayayım yinede..
disk değişimi ram ekleme gibi işlerde garanti bozulmuyor.
ancak bazı firmalar cihazların kapaklarına garanti bantı yapıştırıyor yada vida deliğinin üzerine yapıştırıyor.
kapagı açarsanız bant yırtılır ve geri dönüşü olmaz garanti dışı olur o bant orada onun için var :oke:

asus katı kurallara sahip değil ancak son çıkan kasalar kapaksız yani bir bütün olarak üretiliyor hatta pil bile çıkmıyor
incelik ve bütünlük bozulmasın diye. x550 serisi öylemi bilmiyorum inceleme fırsatım olmadı.

ancak ram ekleme konusunda siz kendiniz işi becerebilirseniz takabilirseniz bir sorun olacağını zannetmiyorum.
ancak parasıyla bir bilgisayarcıya taktıracaksnız benim düşüncem hiç yormayın kendinizi.

memlekette bilgisayarcılık yapan ama donanımdan anlamayan sürüsüyle "çok bilgili(!)" arkadaşlar abiler var dikkat edin kasabın birine denk gelmeyin.

benden örnek istemeyin ne ben anlatarak bitirebilirim ne de siz gülmeden durabilirsiniz :ehe
sırf eğlence olsun diye bazen 2. el ilanlara takılıyorum bi güzel eğlenip zaman geçirdiğim oluyor :kop2:

sonuç olarak 500gb disk ve 4gb ram yeterliyse sana o cihazı alabilirsin. yetmediği yerde içinde takılı ram ile aynı olmak koşuluyla +4GB daha ekleyebilirsin.
simdi rahatlattin abi yaw kolay bi operasyon mail attım asusa cevap gelsin ;) başka bir pc de iç ekipmana zarar vermeden oluyo diye okumuştum ;)
Aynen öyle. Bir de format atan bilgisayarcı oldum zannediyor. Bizim burda bilgisayarcı var adam 2 gblik pcye 64 bit sistem kuruyor varmı böyle birşey ya çok tav oluyom :Dbir de abi neden 4 gb yetmez dedin. Arkadaşım 2 gblik pcsi var bf3 oynuyor fu ll ayarda mesela
evet öyle ya yeter gibi ;)bi de bi soru bu 32 ıle 64 yaptığı işler aynı mi ram olayını biliyorum bu olayınin sebebi ne ;)cevap gelmiş şöyle ama enteresan ;)
ASUS CASEID=RPTM20140702203798-047
[TBODY] [/TBODY]
Merhaba Sn. Muhammed Öztürk ,

Talebiniz ASUS Türkiye ofisi tarafından ele alınmaktadır.

X550LN-XO069D cihazla ilgili ram upgrade desteklememektedir. Cihaz üzerinde gelen 4 gb ram ile kullanım sağlayabilirsiniz.

Bilginize sunar , iyi günler dileriz.

Saygılarımızla,

ASUS Müşteri Hizmetleri

Tel : +90.216.524.30.00
Fax : +90.216.481.83.80
Adres : Alemdağ cad. Masaldan İş Mrk. C Blok D:1 Kısıklı/Üsküdar/İstanbul
ASUS TÜRKİYE



---------- Original Message ----------
From :
Sent : 02.07.2014 20:55:34
To : "[email protected]"
Subject : garanti sorunu

[CASEID=PTM20140702203798]

Asus X550LN-XO069D Notebook ben bu ürünü almayı düşünüyorum ancak ram 4
gb
ben buna 4 gb daha ram eklersem garanti dışı kalır mı??pc depoda en fazla 8 gb diyordu :) dedim satışı yapılan pcdepo sitesinde en fazla 8 gösteriyor dedim bakalım ne diyecekler ddaha pc depodanda xcevap gelmedi asusa helal olsun hızlı yazdılar :)
 
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
gpu derken ;) bak @The Nightmare bu onun 8 gb ramlisi ve 1tb harddisklisi arada 300 tl var değmez ya ;)


Ekran kartı demek istedim ;)

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
ByKatre

ByKatre

Üye
Ekran kartı demek istedim ;)

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
ekran kartı iyi ya bu fiyata daha ne olsun ;)pc depodan gelen cevapp:
Murat <[email protected]>
[TBODY] [/TBODY]
11:26 (15 dakika önce)
Kime: bana, Baykal
[TBODY] [/TBODY]
[TBODY] [/TBODY]
Merhaba;

Ram artırımı yapmak ürünü garanti dışı bırakmaz ilgilenmiş olduğunuz asus notebook modeli 8gb a kadar ram desteklemektedir.

Saygılarımızla

Teşekkür ederiz.





Murat BİNİCİ-Teknik Servis

Norma Bilgisayar Dış.Tic.Ltd.Şti.

Kısıklı Mh.Kaşgarlı Mahmut Sk.N:3/3 Üsküdar/İstanbul

Tel : 0(216) 316 27 10 - 22 Fax : 0(216) 316 27 16

kfam karıştı ya aradım pc depoyu inceleme yapıyoruz dediler :):zong: asus olmaz diyo pcdepo olur diyo o_Oama garantiden çıkmıyormuş :eheasusu aradım biz o notebooka ulaşamıyoruz dedi ne sır hikmet anlamadım ;)
Murat
[TBODY] [/TBODY]
11:48 (0 dakika önce)
Kime: bana, Baykal
[TBODY] [/TBODY]
[TBODY] [/TBODY]
Merhaba;

Tarafımızca yapılan incelemelerde ürünün 8gb a kadar ram artırımı desteklendiği görüldü. Ürün 4gb 1600mhz düşük voltaj ram desteklemektedir.

Saygılarımızla

Teşekkür ederiz.herhalde içini açtı baktı destekliyormuş bu asus bişi bilmiyo yaw ;)nerdesiniz hocam @messevim @L-LumieRe , dostum nerdesin @The Nightmaredemekki destekliyormuş ben bu üründe karar kıldım garantide bitmiyormuş ;))))))))ama garantiden çıkmadığı kesssssin olarak doğrulandı pc depodan 2-3 kişi dedi telefonda :ehe
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
asus 8 desteklemiyor diyor pc depo destekliyo diyor hangisine inancaz kafam karıştı
 
  • Beğen
Tepkiler: ByKatre
ByKatre

ByKatre

Üye
sonunda cevap yazdın :ehe asus ilgilenmedi ben pc depoyu aradım dedimbana murat denen elemanınız mail atmış oluyoo diye asus olmuyo dedi dedim onlarda bi balkalım dediler haber verdi murat dene adama sonra murat denen adam bi daha mail attı inceleme yaptık destekliyor ve garantiden çıkmıyor diye ;)
asus 8 desteklemiyor diyor pc depo destekliyo diyor hangisine inancaz kafam karıştı
asus salladı yani bana öyle geldi bakalım birasz bekle asusa bi daha yazdım bakalım ne diyecekler ;)ama bilmiyorum ppc depo incelem yaptık deyince sıkıntı olacağını sanmıyorum bi de sen ara istersen sor :)
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
bit olayına gelince 32 bit en fazla 2,30 gb ram destekler 64 bit ise bilmem kaç tb destekler ;) yani sen 8 gb olan bir bilgisayara 32 bit kurarsan sadece 2,30 gb görür. Geri kalanı kullanamazsın.
 
ByKatre

ByKatre

Üye
bit olayına gelince 32 bit en fazla 2,30 gb ram destekler 64 bit ise bilmem kaç tb destekler ;) yani sen 8 gb olan bir bilgisayara 32 bit kurarsan sadece 2,30 gb görür. Geri kalanı kullanamazsın.
o olayı biliyorum ama işlev açısından fark var mı ;) veya bu fark neden kaynaklı onu merak ettim :oke:
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
ben çalışıyorum kardeşim ondan giremedim şu anda arkada az dinleniyom birazdan servise çıkıcam. Bende sorayım pcdepoya bari.
 
ByKatre

ByKatre

Üye
sor bi yaz buraya ;) yok sorun eğl biraz heyecanlandım sadece :oke:
 

Benzer Konular

enesblt
Cevap
7
Görüntüleme
1K
03-ŞAHİN
Darkprisoner
Cevap
32
Görüntüleme
14K
CeRRaNo JoZAeF
Cevap
3
Görüntüleme
2K
Mr.Wick


Üst Alt