Öneri bu bilgisayar nasıl alınabilir mi

Sponsorlu Bağlantılar

Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
bilmem müşteri hizmetleri varsa aramak lazım neyi soracan rami mi
 


Senyor Keş

Senyor Keş

Üye
bende geforca 750m var iyimidir ? :hmmm
 
osmanmert94

osmanmert94

Üye
Ekran kartı idare eder. İşlemciyi pek beğenmedim. Ram, ekran kartına yakışmamış. Ram taktırırırsan garantiyle ilgili bir sorun olabilir mi? Eğer olmazsa alınabilir.

Ama ekran kartından öyle çok yüksek bir performans bekleme yani. Üst seviye oyunları en düşük seviyede oynatabilecek kapasitede.
Yanlış NFS 2014: Rivals te Ultra grafik akıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: ByKatre
Senyor Keş

Senyor Keş

Üye
Isınma sorunu var mı çok ısınıyor mu

pcyi alalı 1.5 hafta oldu. 2inci gün pc 6 saat açık kaldı 4 saat yoğun kullandım gram kadar ısınmadı. anlıyacağın ısınma mısınma yok buzdolabı gibi hatta diyebilirim :)
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
pcyi alalı 1.5 hafta oldu. 2inci gün pc 6 saat açık kaldı 4 saat yoğun kullandım gram kadar ısınmadı. anlıyacağın ısınma mısınma yok buzdolabı gibi hatta diyebilirim :)
Alternatif olarak acerin modellerine de bakayım bi saol.
 
Senyor Keş

Senyor Keş

Üye
Alternatif olarak acerin modellerine de bakayım bi saol.
:oke: ben en son acer aspire 4920g (çok eski bir model) kullanmıştım beni 7 sene götürdü 6ıncı senede arızalar başladı 7 sene dolunca parçalayıp mezarını kazdım. acere güvenim tam
 
  • Beğen
Tepkiler: Enpatsu Shakugan
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
:oke: ben en son acer aspire 4920g (çok eski bir model) kullanmıştım beni 7 sene götürdü 6ıncı senede arızalar başladı 7 sene dolunca parçalayıp mezarını kazdım. acere güvenim tam
Peki tasarımı nasıl kasanın malzemesi falan iyi mi ve kalın kasa mı
 
Senyor Keş

Senyor Keş

Üye
Peki tasarımı nasıl kasanın malzemesi falan iyi mi ve kalın kasa mı
hacı burda yazıyor hepsi malzeme kalitesini bilmemde eline alınca reyizliğini hisserttiriyor zaten rengi altın sarısı gibi bişey bendeki resim çekme imkanım olsa keşke çekerdim
  • 17,3" ekranı
 
ByKatre

ByKatre

Üye
2000tl o bilgisayar
 
ByKatre

ByKatre

Üye
ben acere fazla güvenemiyorum açıkçası çünkü geçen bi acer geçti elime bi xp bile yükleyemedim bazen hard disk i görmedi bazen yüklemede takıldı windows 7 çok kastı falan falan aceri kötülemiyorum sadece biraz kullandım yani ;)
Abo hiç bakmiyim ben :D
aynen ;)
 
Senyor Keş

Senyor Keş

Üye
ben ekran kartı iyimi diye sordum sadece konu nerelere geldi :D neyse
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
tamam ülen asus kesin ve son kararımdır :ehe
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: Senyor Keş

Benzer Konular

enesblt
Cevap
7
Görüntüleme
1K
03-ŞAHİN
Darkprisoner
Cevap
32
Görüntüleme
14K
CeRRaNo JoZAeF
Cevap
3
Görüntüleme
2K
Mr.Wick


Üst Alt