Haber Windows Phone'a Çoklu Pencere Özelliği WP9 Threshold İle Gelebilir

Sponsorlu Bağlantılar

bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
    Konu Sahibi
Windows Phone'a Çoklu Pencere Özelliği WP9 Threshold İle Gelebilir
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


Çoklu pencere özelliği Windows Phone 9 (Threshold) güncellemesi ile mi gelecek?

Bilindiği üzere, Windows Phone ve Windows RT'yi 2015 yılı içerisinde tek çatı altında birleştirecek olan Windows Threshold pek çok farklı cihaz üzerinde çalışacak.

Mary Jo Foley'in dediğine göre;

"Threshold'un birleştirilmiş telefon/tablet arayüzü tam olarak bir desktop düzeninde olmayacak olsa da, güvenilir kaynaklar sistemde yanyana uygulama çalıştırmanın destekleneceğini söylüyorlar. Söz konusu "Threshold Mobil" arayüzü tüm ARM tabanlı Windows Phone'larda (sadece Lumialarda değil), yine ARM tabanlı Windows tabletlerde ve şahsi fikrimce Intel Atom tabanlı tabletlerde de çalışacak."

Threshold güncellemesinin 2015 yılı içerisinde yayınlanması bekleniyor. Ancak preview sürümünün 2014 yılı sonlarında gelebileceği de söylentiler arasında.
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: beats ve Esendağlı


fk555897

fk555897

Üye
Güzel bir özellik ama daha önce çok firma bu özelliği. kullandı.
 
Rock Ve Roll

Rock Ve Roll

Üye
Daha çok bekleriz. O Zamana bizim cihazlar da şimdiki 512 mb ların konumuna düşer. Haber için :tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: goktas19
Heimdalll

Heimdalll

Üye
bu güncellemeyi tüm telefonlar alacak mı?
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Yav he he,güzel taktik izliyor MS,müşterilerini sürekli bir beklenti içinde bırakarak elinde tutmaya çalışıyor.
Ama bu nereye kadar böyle devam edebilir, bunu zaman gösterecek.
 
  • Beğen
Tepkiler: maydinmaydin, Microsoft Corporation, ÖEY ve 5 diğerleri
GianniInfantino

GianniInfantino

Üye
O zamana kadar büyük ekranlı iPhone almamış olursam 1520ye yakışır
 
versino2

versino2

Üye
Cyan Bi gelsin de onu sonra düşünürüz
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
teşekkürler haber için
 
İnternettin HOCA

İnternettin HOCA

Üye
Haber için teşekkürler

 
Ali Kurtaran

Ali Kurtaran

Üye
Microsoft eksikleri tek tek kapatıyor.Diğer sistemlerde yerinde durmuyor işte.İş yine güncellemeleri hızlı dağıtmaktan geçiyor
 
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Geçenlerde siri'nin Türkçe'leştirilmesi için Türk mühendislerin işe alındığını okumustum.Microsoft en az 2 yıl geriden gelsin bakalım bizde yenilik diye kandıralım kendimizi.
 
  • Beğen
Tepkiler: ÖEY
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Geçenlerde siri'nin Türkçe'leştirilmesi için Türk mühendislerin işe alındığını okumustum.Microsoft en az 2 yıl geriden gelsin bakalım bizde yenilik diye kandıralım kendimizi.


Bakalım turkçe siri ne zaman yayınlanacak.

neyle gönderildiyse gönderildi.
 
beats

beats

Üye
Bunda da ekstra kutuların aşılan engelindeki 5" ekran altı desteklemiyor bahanesini tekrarlamasınlar da, 2 GB RAM'e ihtiyaç vardır desinler onu kabul ederim. Konu için teşekkürler.
 

dark_13

Üye
haber için teşekkürler
 
GianniInfantino

GianniInfantino

Üye
Bunda da ekstra kutuların aşılan engelindeki 5" ekran altı desteklemiyor bahanesini tekrarlamasınlar da, 2 GB RAM'e ihtiyaç vardır desinler onu kabul ederim. Konu için teşekkürler.
2 GB RAM olayına girilirse 1320 alamaz yazık olur. Bence 5" mantıklı :)
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
2 GB RAM olayına girilirse 1320 alamaz yazık olur. Bence 5" mantıklı :)


Androidde bile 1 gb yetiyor. En az 1gb ram ister. 4'7 inç yeter bana kalırsa. 4,5 ustu bile yapılabilir.

neyle gönderildiyse gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: GianniInfantino
GianniInfantino

GianniInfantino

Üye
Gelmesinden yanayım aslında demek isteğim yazılımsal bahane üretmesinler.
Bence istedikleri bahaneyi üretebilirler, adamlar üretiyor biz kullanıyoruz sonuçta :) lumia 520de veya 620de bu özelliği kullanılabilir olacağını sanmam. Hatta 920-25 ve 1020 de bile önce vermemezlik yapabilirler. Küçük ekranlar sonuçta.
 
  • Beğen
Tepkiler: ogzhnoTr
BelaMonte

BelaMonte

Üye
güzel olur ama 2 seneye çıkar
 
beats

beats

Üye
Bence istedikleri bahaneyi üretebilirler, adamlar üretiyor biz kullanıyoruz sonuçta :) lumia 520de veya 620de bu özelliği kullanılabilir olacağını sanmam. Hatta 920-25 ve 1020 de bile önce vermemezlik yapabilirler. Küçük ekranlar sonuçta.
Açıkçası Galaxy S3'te bile var bizde neden olmasın; 4.8" ekranı, Exynos 1.4GHz dört çekirdek işlemcisi ve 1GB RAM'i var S3'ün. En aşağı Lumia 820'ye kadar verilebilir diye düşünüyorum, eğer verilmezse cihazda olmayan bir şey gerekse onun 2GB RAM örneğindeki gibi olmasını beklerim.
 

Benzer Konular

Silinen Üye 2625978
Cevap
0
Görüntüleme
724
Silinen Üye 2625978
Fahrettin.Onay
Cevap
0
Görüntüleme
595
Fahrettin.Onay
katil_197
Cevap
3
Görüntüleme
640
papakudioflu


Üst Alt