MaxipmaN
Üye
g2nin note3e kafa tutabilceği bir konu olduğunu hiç sanmam varsa da havada kalırG2 islemci olarak note 3 den biraz yüksek yani g2 biraz daha uzun süreli kullanılır. Ama note 3 ünde bi sekli var dıs görünüs önemli diyosan note 3, özellik önemli diyosan g2 al (bence xperia z2 candır)




