lg g2 batarya süresi samsunga göre daha uzun gidiyor. mesela mobil şebeke ile internette iken samsungda batarya 1,5 dakikada bir 1 puan düşüyor lg de bu iki dakikayı geçiyor. g2 daha ergonomik. ama samsungtaki kadar yazıları rahat okuyamıyorsunuz piksel kalitesine rağmen neden öyle bende bilmiyorum. g2 sanki daha renkli. tabiri caizse g2 çizgi film izliyormuşsun hissi veriyor ekranında. Samsung note 3 ün kendi klavyesi de çok güzel türkçe karakter için harfe bir saniye basılı tutuyorsunuz direk türkçe karakter yazılıyor ekrana. Lg de bunu yapman için harfi bulup sağa sola kaydirman gerekiyor.iki telefonun hızı da çok iyi. Samsung note 3 bir kademe daha hızlı geldi bana. ikisini de bir müddet kullanip görmek lazım bakalım hangisi daha önce donma yaşayacak kullanıp görmek lazım donma oluyor mu olmuyor mu diye. sizin için büyük ekran, özellik fazlalığı, artırılabilir hafızası, değiştirilebilir pili önemli ise ve batarya süresi (g2 ye göre tabi. Yoksa telefon normal kullanımda 1,5. 2 günü çıkartıyor) çok fazla önemli değil ise samsung note 3 alın. çok güzel telefon bir çok özellikle donatılmış . eğer belli bir süre kullanımdan sonra (ki bunu deneyip görmek lazım ya da iki telefonu da uzun süre ile kullananlara sormak laxım) donma olmazsa kesinlikle samsung derim. Daha doğrusu donma olayını en geç hangi telefon yapacaksa onu almak daha mantıklı.