Joker.
Üye
Sonuçlarda verilmiyor mu ilginç , lise tercihi nasıl yapıcaksınızn ki.1. dönemkinde fen 2. dönemkinde mat düşük onun dışındakiler 80+ zaten. Yüzdelik dilim derken ?
Sonuçlarda verilmiyor mu ilginç , lise tercihi nasıl yapıcaksınızn ki.1. dönemkinde fen 2. dönemkinde mat düşük onun dışındakiler 80+ zaten. Yüzdelik dilim derken ?
Henüz açıklanmadı belki de açıklamazlar bilmiyorum her an fikir değişiyor.Sonuçlarda verilmiyor mu ilginç , lise tercihi nasıl yapıcaksınızn ki.
Geçen senede öyleydi,umarım istediğin liseği kazanırsın.Henüz açıklanmadı belki de açıklamazlar bilmiyorum her an fikir değişiyor.
İnşAllahGeçen senede öyleydi,umarım istediğin liseği kazanırsın.

Kaçıncı sınıfsın ?87,19 yıl sonum hepsi 5 ama matematik 3 bu arada burdan ortalamamı 69,20 de bırakan hocaya sesleniyorum senin vereceğin notun taa ben ...................
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
Ooooo kavgada söylenmez
Kardeş orta okulda en az 92-93 filan alman gerekirdi diye düşünüyorum.

Ooooo kavgada söylenmez![]()

kavgada bile söylenmez ama bizim ingilizce eğtimimiz farklı
Kardeş orta okulda en az 92-93 filan alman gerekirdi diye düşünüyorum.

Haftada kaç saat yabancı dil görüyorsunuz ? Kaç saat matematik görüyorsunuz ?kavgada bile söylenmez ama bizim ingilizce eğtimimiz farklı
bazı şeyleri bilmek lazım![]()
10 SAAT 7 TÜRK HOCA 3 YABANCI 6 YADA 5 MATEMATİKHaftada kaç saat yabancı dil görüyorsunuz ? Kaç saat matematik görüyorsunuz ?
Çalış o zaman10 SAAT 7 TÜRK HOCA 3 YABANCI 6 YADA 5 MATEMATİK
Çalış o zaman

Lise 1 olunca baştan bi rahat takılacaksınız sonra hayatınızda hiç almadığınız notları alıyorsunuz
, bı sefer çalışır gibi yapıyorsunuz ve biriken tecrübeler ile yola devam ediyorsunuz.
Gorecez 
Aynen ya ben bile almam dediğim notları aldmLise 1 olunca baştan bi rahat takılacaksınız sonra hayatınızda hiç almadığınız notları alıyorsunuz
, bı sefer çalışır gibi yapıyorsunuz ve biriken tecrübeler ile yola devam ediyorsunuz.
50 alaym diye dua ettigim dersler vardıGecmis olsunAynen ya ben bile almam dediğim notları aldm50 alaym diye dua ettigim dersler vardı
Kaca gidiyodun sen 
Bu sene 12ye gectmGecmis olsunKaca gidiyodun sen
![]()

:OBu sene 12ye gectm![]()
