Konuda anlattığım gibi adım adım yaptınız mı?Kuruluma başlamadan önce Wipe'ların hepsini tekrar yapsan.Sonra sıfırdan bir kur.Sonra telefon açılsın.Kamera sorunuda yaşamaman için kamerayla bir fotoğraf çek sonra diğer 1. ve 2. linki flashla.Bu yüklemelerden sonra wipe yapmana gerek yok.Bir daha dene dostum.V6 yi begenmedim v3 daha iyi ama wifi sorunu yasiyorum cozebilirsek.super olur
AGNI Controlden 'Microphone Sensivity General' ayarını 10.5 db 'Microphone Sensivity Call' ayarını 6 db yapacaksın.İstersen daha da azaltabilirsin keyfine kalmış.By.Ses sorunu var aramalarda karsi taraf cevremdeki tum sesleri duyuyor ve karsi tarafa rahatsizlik veriyir by
Tam olarak nereden yapıcam detay verebilir misinAGNI Controlden 'Microphone Sensivity General' ayarını 10.5 db 'Microphone Sensivity Call' ayarını 6 db yapacaksın.İstersen daha da azaltabilirsin keyfine kalmış.By.
