Whatsapp Yeniden Mağaza'da!

Sponsorlu Bağlantılar

tanyyy

Üye
yani gelde kafayı yeme uygulama açılmıyor veriler kısıtlanmış onu aç diyor açıyorum gene olmuyor zaten wifi bağlı bi işi adam gibi yapsalar şaşarım
 


ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
yani gelde kafayı yeme uygulama açılmıyor veriler kısıtlanmış onu aç diyor açıyorum gene olmuyor zaten wifi bağlı bi işi adam gibi yapsalar şaşarım


Data sense den açtınızmı ?

8.1'in adam olmasını bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 

tanyyy

Üye
bug varmış tanımlı olan data paketini silmek gerekiyormuş. şuan data sense aktif değilse çalışıyor ama bende genelde aktif olduğu için her seferinde whatsapp'ı açarken kapatmak zorunda kalıyorum kötü oldu yani.
Data sense den açtınızmı ?

8.1'in adam olmasını bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 
Rainesto

Rainesto

Üye
mesajlarım geç gitmeye başladı uyuz oldum
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Allahtan whatsappı çok kullanan birisi değilim. :) Şikayetler aldı başını gidiyor.
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
bir işi de düzgün yapsalar şaşarım..iyi ki satmışım telefonu..daha fazla çekemezdim bu stresi :)
 
dücane

dücane

Üye
Data sense de veri kullanimi yükselteceksiniz, mesela aylik 500 mb hakkiniz var ise bunu 1500 mb yapan, sorun kalmiyor
 
carew89

carew89

Üye
rehbere eklediğim kişiler watsappta çok geç görünüyor sizdede sorun var mı ? androidte eklediğin an geliyordu
 
pissed26

pissed26

Üye
şu bahsedilen sorunların hiçbirisi bende yok kendimi şanslı hissettim whatsapp akıyor :D
 
  • Beğen
Tepkiler: yunus-emre-6606

smltrl

Üye
Benim tek sorunum önceden bir kişinin sohbet sayfası açıkken çıkıp whatsapp live tile ına tıkladığımda direk o kişinin sayfası açılıyordu şimdi ana sayfa açılıyor
 
dakamon

dakamon

Üye
Bende de whatsapp harikulede tek sorun bence o hışırtı malumunuzdur. Onun dışında adamlar yapmışlar valla sağlam bir whatsapp oldu. data sense bana whatsapp konusunda hiç sıkıntı çıkartmamıştı. Çünkü paket azaldığındaveri akışını sınırla dememiştim.
 
alical33

alical33

Üye
Whatsapp bende de sorunsuz bir şekilde çalışıyor data sense hiç kullanmadım ama
 

skynet

Üye
Bildirim seçeneklerinden titreşim kapalı olmasına rağmen bildirim geldiğinde titriyor yine :angry:
Bunu kapatmanın bir yolu yok mu ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Dejavuex
KırmızıBeyaz60

KırmızıBeyaz60

Üye
Lumia 925 te de her hangi bir sıkıntı yok gayet akıcı ve stabil.
 
PureFood

PureFood

Üye
Bende hışırtı bile yok, yağ gibi maşallah :D
 
flutewoddy

flutewoddy

Üye
Bazen mesajları okumama rağmen live tile da bildirim gözüküyor sizde de böyle oluyor mu?

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: yunus-emre-6606 ve ogzhnoTr
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
demekki daha çok eksiklikler var
 
4MaGuS

4MaGuS

Üye
Bildirim seçeneklerinden titreşim kapalı olmasına rağmen bildirim geldiğinde titriyor yine :angry:
Bunu kapatmanın bir yolu yok mu ?
o biraz uygulamayada baglı, mesela ben facebook mesaj uygulamasını pil tasarufundan kapadığım zaman sadece, yinede titriyordu daha sonra, program içerisinden de ayar varmış onuda kapadım sorun çözüldü, sizde kullandığınız programlar içindeki ayarlarıda kontrol ederseniz çözülür bence
 


Üst Alt