Asphalt 8 ban yememis titanium backup dosyasi

Sponsorlu Bağlantılar

.caner.

.caner.

Üye
    Konu Sahibi
Asphalt 8 ban yememis titanium backup dosyasi
Lazım 1.3.0a sürümünün ban yedim açamıyorum. :(
 


NEXUS

NEXUS

Üye
bende yedim açılmıyor :(
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
codblackops2

codblackops2

Üye
Valla ben ilk acilista internet açtım.ondan sonra hic internet acikken girmedim bu yuzden ban yemem olanaksiz galaiba
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
NEXUS

NEXUS

Üye
Bölümden bölüme değişiyor üslubum :ehe Şaka lan şaka bugün yakın arkadaşlardan biri bizi sattı o zamandan beri bi ciddilik geldi psikoloji yerlerde :p
Bi kere de pozitif bi yorum at :p
ben bunu denerken olacak gibi düşündüm. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: The Shadow
The Shadow

The Shadow

Üye
Valla @.caner. öyle bir şey yok gibi ama imei değiştirirsen düzelir büyük bir ihtimalle :ehe
Garip bir uzantıyla cikardi titanium backup.appsaverdan apksini cikarip atsam ayni hesaba gelmezmi
Hayır. Apk değiştirince uyg. verileri değişmiyor A8 de :)
 
.caner.

.caner.

Üye
    Konu Sahibi
Garip bir uzantıyla cikardi titanium backup.appsaverdan apksini cikarip atsam ayni hesaba gelmezmi

En son denedigimizde olmuştu :) O garip uzantıyi zipleyip atar misin?Heheheheyt kaldırdım. :) isteyen varsa atayım backup dosyalarını.
 
The Shadow

The Shadow

Üye
En son denedigimizde olmuştu :) O garip uzantıyi zipleyip atar misin?Heheheheyt kaldırdım. :) isteyen varsa atayım backup dosyalarını.
Lazım olur belki at bi köşede dursun hiç rahat durmuyoz :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.


Üst Alt