Valla ben ilk acilista internet açtım.ondan sonra hic internet acikken girmedim bu yuzden ban yemem olanaksiz galaiba

ben onu denedim olmadıEski sürümlerinden birini datasıyla birlikte kurun hesabınızı şuradan bakarak açtırın Tavsiye - Asphalt 8 Banlanan Hesabı Açma (root) | Sayfa 2 - MaxiCep
Sonra güncelleyin belki düzelir![]()

Olmiyiiiiir. Bu ne ciddi konuşma, daha geçen ay samimi idik.Eski sürümlerinden birini datasıyla birlikte kurun hesabınızı şuradan bakarak açtırın Tavsiye - Asphalt 8 Banlanan Hesabı Açma (root) | Sayfa 2 - MaxiCep
Sonra güncelleyin belki düzelir![]()
Bölümden bölüme değişiyor üslubumOlmiyiiiiir. Bu ne ciddi konuşma, daha geçen ay samimi idik.
Şaka lan şaka bugün yakın arkadaşlardan biri bizi sattı o zamandan beri bi ciddilik geldi psikoloji yerlerde
Bi kere de pozitif bi yorum atben onu denedim olmadı![]()

ben bunu denerken olacak gibi düşündüm.Bölümden bölüme değişiyor üslubumŞaka lan şaka bugün yakın arkadaşlardan biri bizi sattı o zamandan beri bi ciddilik geldi psikoloji yerlerde
Bi kere de pozitif bi yorum at![]()

O da iyi. Negatif mesaj atsan da pozitif düşünebiliyorsunben bunu denerken olacak gibi düşündüm.![]()

Garip bir uzantıyla cikardi titanium backup.appsaverdan apksini cikarip atsam ayni hesaba gelmezmititanium backup ile yedekleyip atar misin?
Hayır. Apk değiştirince uyg. verileri değişmiyor A8 deGarip bir uzantıyla cikardi titanium backup.appsaverdan apksini cikarip atsam ayni hesaba gelmezmi

Garip bir uzantıyla cikardi titanium backup.appsaverdan apksini cikarip atsam ayni hesaba gelmezmi
O garip uzantıyi zipleyip atar misin?Heheheheyt kaldırdım.
isteyen varsa atayım backup dosyalarını.Lazım olur belki at bi köşede dursun hiç rahat durmuyozEn son denedigimizde olmuştuO garip uzantıyi zipleyip atar misin?Heheheheyt kaldırdım.
isteyen varsa atayım backup dosyalarını.

GeliyorLazım olur belki at bi köşede dursun hiç rahat durmuyoz![]()

Bi ara aradım ama bulamadım bulursan bana da söyleGeliyor
.Tibkp olarak nasıl yedekleriz?

Ben konuya bakana kadar halletmissin hayırlı olsunGeliyor
.Tibkp olarak nasıl yedekleriz?

