asigsasi
Üye
bunu maximod a atarak uygulayabilir miyi
maximod uyumluDenemek lazım ama ben sanmıyorum olacağını. Gerekli şekilde düzenlersen belki olabilir.
Ekli dosyalar
Eklentileri görebilmek için Giriş yap veya üye ol.
bunu maximod a atarak uygulayabilir miyi
maximod uyumluDenemek lazım ama ben sanmıyorum olacağını. Gerekli şekilde düzenlersen belki olabilir.
temaya ait birşey yok ki ekrandaAsigsasi kardeşim yanında Tema yıda paylasırmısınız

mifler güzel uyguladım asigsasi teşekkürlertemaya ait birşey yok ki ekranda![]()
Çok güzel oldu teşekkürler.maximod uyumlu
Çok güzel oldu teşekkürler.

zor gibiBunun v3 ü çıkmaz mı acaba?![]()

Son bişey daha .şimdi joshlog uyumlu mif setini resource>apps diye klasörleyip zipe atsak maximod sorun çıkarmaz değl mi
evet o şekilde yapman gerekirSon bişey daha .şimdi joshlog uyumlu mif setini resource>apps diye klasörleyip zipe atsak maximod sorun çıkarmaz değl mi
yalnızca zipe yeni isim verirken türkçe karakter kullanma yoksa maximod açılmaz 
evet o şekilde yapman gerekiryalnızca zipe yeni isim verirken türkçe karakter kullanma yoksa maximod açılmaz
![]()
sen refresh mi kullanıyorsun müsait bi zaman yaparızEyvAllah kankeyta![]()
De ordaki anlatımda diyor ki
belle refresh E için joslogh mod 1] ekten zip ıcınden çıkan sys isimli klasörü xplore ile C ANA DİZİNE ATIN. Bu indirdiğim zip in içinde sys klasörü yok hepsi mif.?
Müsait bi zaman dedim ama içim içimi yiyor inanır mısın çok güzel olmuş hemen telefonumun öyle olmasını istiyorum![]()
