Toggles nexus Style v2.0 - By AguS35

Sponsorlu Bağlantılar



mustafanokia

Üye
Asigsasi kardeşim yanında Tema yıda paylasırmısınız
 
asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
rica ederim :)
 
Eduardo58

Eduardo58

Üye
Bunun v3 ü çıkmaz mı acaba? :hmmm
 
asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
Son bişey daha .şimdi joshlog uyumlu mif setini resource>apps diye klasörleyip zipe atsak maximod sorun çıkarmaz değl mi
evet o şekilde yapman gerekir :) yalnızca zipe yeni isim verirken türkçe karakter kullanma yoksa maximod açılmaz :)
 
Jan

Jan

Üye
Jashlog mod nasıl oluyor ki isacım banada anlatır mısın telefonum hackli
 
Jan

Jan

Üye
EyvAllah kankeyta :) ;)De ordaki anlatımda diyor ki

belle refresh E için joslogh mod 1] ekten zip ıcınden çıkan sys isimli klasörü xplore ile C ANA DİZİNE ATIN. Bu indirdiğim zip in içinde sys klasörü yok hepsi mif. :) ?
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
EyvAllah kankeyta :) ;)De ordaki anlatımda diyor ki

belle refresh E için joslogh mod 1] ekten zip ıcınden çıkan sys isimli klasörü xplore ile C ANA DİZİNE ATIN. Bu indirdiğim zip in içinde sys klasörü yok hepsi mif. :) ?
sen refresh mi kullanıyorsun müsait bi zaman yaparız
 
  • Beğen
Tepkiler: Jan
Jan

Jan

Üye
Aynen isacım tmm müsait bi zaman yapalım sağol sana seviyorum :)
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
eyvallah :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Jan
Jan

Jan

Üye
Müsait bi zaman dedim ama içim içimi yiyor inanır mısın çok güzel olmuş hemen telefonumun öyle olmasını istiyorum :D
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: Jan


Üst Alt