hayırlı olsun güzel olmuş belle ev ekranlarına da ekle![]()
Şimdi bul simgesi sorunu da yok. 
ön izleme ekleseydin keşkeSenin sayende abi.Şimdi bul simgesi sorunu da yok.
![]()

kardeş rica etsem duvar kağıdını atarmısın
Şu duvar kağıdını bulanın 1001 duacısıyımkardeş rica etsem duvar kağıdını atarmısın
- MaxiCepÇok yardımcı oldu kendisine teşekkürler. Metro 2 Teması ile şu hale geldi :
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Teşekkürler kendisi gibi symbian'a emek veren olmasa işimiz bitik zatenHayırlı olsun.![]()

Denemek lazım ama ben sanmıyorum olacağını. Gerekli şekilde düzenlersen belki olabilir.bunu maximod a atarak uygulayabilir miyi
