Tamam beklerimPcye gecince kapisiriz![]()
Tamamdır hocamBen kapışırım tabi pc'ye geçince bakalım.
Evet F klavyeF klavye değilmi
Kaç yazdınızDenedim de hocam, ben de kendimi hızlı yazıyorum diye kandırıyormuşum meğer. Harbiden çok kötüymüşüm.![]()
Hazır olduğunda kapışalımBende kapısırım
Tabletten olmaz.. yazamazsınYarın hazır olurum yada şimdi de yazabılırım tabletten
Katipliğin standardı 3 dk1 dakikalık yap 3 dakika çok![]()
On parmağın faydaları..ben 86 bende hızlı yazıyorum sanıyordum ama 10 parmak değil oradan bakıp yazdım 10 parmak bilmiyorum![]()

10 paarmak nasıl öğrenilir kiOn parmağın faydaları..![]()

