Nokia X Serisi (Ana Konu)

Sponsorlu Bağlantılar



NEXUS

NEXUS

Üye
bu söylediğin çok saçma.
nokia eski bir şirket , ve eskiden nokia en iyi telefonları yapıyordu ancak nokia zamana ayak uydurmayıp iPhone ve android kendii geliştirirken symbianı dokunmatik olmayan arayüzünde kullandı sonra ise iş işten geçtikten sonra symbian'ın başka sürümünü çıkardı , sonra ise symbianı marketini geliştirmedi ve wp8'E geçmek zorunda kaldı (benim bildiğim) , yani nokia adı sevilen bir ad yani eski olduğu için eskiden nokia nın telefonları efsaneydi örnek 3310 :) , nokia adını android'de görmek hoş olabiliyor :)
 
tapatalk

tapatalk

Üye
nokia eski bir şirket , ve eskiden nokia en iyi telefonları yapıyordu ancak nokia zamana ayak uydurmayıp iPhone ve android kendii geliştirirken symbianı dokunmatik olmayan arayüzünde kullandı sonra ise iş işten geçtikten sonra symbian'ın başka sürümünü çıkardı , sonra ise symbianı marketini geliştirmedi ve wp8'E geçmek zorunda kaldı (benim bildiğim) , yani nokia adı sevilen bir ad yani eski olduğu için eskiden nokia nın telefonları efsaneydi örnek 3310 :) , nokia adını android'de görmek hoş olabiliyor :)
konu nokia x ve cihaz tek anlamıyla rezil hiç eline alan var mı aranızda
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Ben biraz kurcaladim. Nokia Asha hissi veriyor kullanirken. Alinasi bir telefon oldugunu dusunmuyorum. Ozelliklerine gore fiyat fazla.
 
  • Beğen
Tepkiler: tapatalk ve .NeXuS.
NEXUS

NEXUS

Üye
konu nokia x ve cihaz tek anlamıyla rezil hiç eline alan var mı aranızda
2 gün önce aldım ve güzel bir cihaz değil , ana ekrana giremiyorsun direk geri geri geri gideceksin , görev yöneticisine ana ekrana gelip sağa kaydırıyorsun ordan uygulamanın üstüne basılı tutuyorsun , teker teker x'e basıp kapatıyorsun , kaydırarak kapatma yok , veya uğraşmak istemiyorsan hepsini birden kapatman gerekiyor ki kapatmak istemediklerin olabilir :) , arayüz desen berbat ötesi ,arayüz wp8'i andırıyor biraz ama o görüntü hiç yakışmamış. , android olduğunu anlayamıyorsun , google'un hiçbir hizmeti yok (play store dahil) , kendi mağazası var nokia x'in ondada ne kadar uygulama olabilir :) , kısaca alınmaya değmez bir cihaz :)
 
  • Beğen
Tepkiler: tapatalk

tsgulen

Üye
Arkadaşlar, Nokia X'teki Nokia'ya özel arayüzü beğenmeyenler standart Jelly Bean kurabilir. Ben kurdum, cihaz ciddi hızlandı ve kullanışlı hale geldi. Play store ve diğer uygulamlar da geldi elbette.

Eğer isteyen olursa nasıl yapıldığını anlatabilirim.
 
0MG90

0MG90

Üye
Seri devam ediyor ohh beBunda neden Windows tuşu var ki?
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
fuko08

fuko08

Üye
temsili resim
 
Anil-D

Anil-D

Üye
bunun fiyati ne kadar
 
haktanpolat22

haktanpolat22

Üye
bende tam tersini dusunuyorum, nokia olursa galaxyler xperialar nexuslar ne yapar :) malzeme kalitesi, kamera, navigasyon, tasarim vs. Guncelleme konusunda da nexus disinda digerlerinden cok daha iyi olacagini dusunuyorum.

Super haklisin zamaninda samsung tema bilene kullanamiyodu
bkz.samsung e250
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Nokia xl türkiyede hepsiburadada satışta :)
 
  • Beğen
Tepkiler: RetaXter
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
yeni nokia x tanıtıldımı ????
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
eve gideyim ilk sayfaya eklerim yeni cihazı.
 

Komi11

Üye
Lumia 920'im var ama niye ise canım bu cihazı çekiyor.

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 

Benzer Konular



Üst Alt