0MG90
Üye
Sana öyle gelebilir. O benim görüşüm sana ne.bu söylediğin çok saçma.
Sana öyle gelebilir. O benim görüşüm sana ne.bu söylediğin çok saçma.
nokia eski bir şirket , ve eskiden nokia en iyi telefonları yapıyordu ancak nokia zamana ayak uydurmayıp iPhone ve android kendii geliştirirken symbianı dokunmatik olmayan arayüzünde kullandı sonra ise iş işten geçtikten sonra symbian'ın başka sürümünü çıkardı , sonra ise symbianı marketini geliştirmedi ve wp8'E geçmek zorunda kaldı (benim bildiğim) , yani nokia adı sevilen bir ad yani eski olduğu için eskiden nokia nın telefonları efsaneydi örnek 3310bu söylediğin çok saçma.
, nokia adını android'de görmek hoş olabiliyor 
konu nokia x ve cihaz tek anlamıyla rezil hiç eline alan var mı aranızdanokia eski bir şirket , ve eskiden nokia en iyi telefonları yapıyordu ancak nokia zamana ayak uydurmayıp iPhone ve android kendii geliştirirken symbianı dokunmatik olmayan arayüzünde kullandı sonra ise iş işten geçtikten sonra symbian'ın başka sürümünü çıkardı , sonra ise symbianı marketini geliştirmedi ve wp8'E geçmek zorunda kaldı (benim bildiğim) , yani nokia adı sevilen bir ad yani eski olduğu için eskiden nokia nın telefonları efsaneydi örnek 3310, nokia adını android'de görmek hoş olabiliyor
![]()
2 gün önce aldım ve güzel bir cihaz değil , ana ekrana giremiyorsun direk geri geri geri gideceksin , görev yöneticisine ana ekrana gelip sağa kaydırıyorsun ordan uygulamanın üstüne basılı tutuyorsun , teker teker x'e basıp kapatıyorsun , kaydırarak kapatma yok , veya uğraşmak istemiyorsan hepsini birden kapatman gerekiyor ki kapatmak istemediklerin olabilirkonu nokia x ve cihaz tek anlamıyla rezil hiç eline alan var mı aranızda
, arayüz desen berbat ötesi ,arayüz wp8'i andırıyor biraz ama o görüntü hiç yakışmamış. , android olduğunu anlayamıyorsun , google'un hiçbir hizmeti yok (play store dahil) , kendi mağazası var nokia x'in ondada ne kadar uygulama olabilir
, kısaca alınmaya değmez bir cihaz 
BilemiyorumSeri devam ediyor ohh beBunda neden Windows tuşu var ki?
500-600 sırası türkuyedebunun fiyati ne kadar

bende tam tersini dusunuyorum, nokia olursa galaxyler xperialar nexuslar ne yaparmalzeme kalitesi, kamera, navigasyon, tasarim vs. Guncelleme konusunda da nexus disinda digerlerinden cok daha iyi olacagini dusunuyorum.
Nokia X2 Resmi Duyurusu Yapıldı - MaxiCepyeni nokia x tanıtıldımı ????
