Aynen bu fiyatlar nasıl böyle oluyor anlamıyorum bende.Arkadaş telefon 90 euro hadi 100 say 1euro 3 lira desek 300 tl fiyatı hadi 100 de vergisi ıvır zıvırı 400 gerikalan 100 nerden geliyor anlamıyorumki biri bunlara Türkse geçirin filan mı diyor?
Ucuz ios lu telefon bekliyoruz.Önemli olan Android telefon çıkarmasıydı onu da yaptı zatenDevamı gelirse çok iyi olur ama
iPod 4 al iPhone çeviriciyle kullan.Ucuz ios lu telefon bekliyoruz.
Önemli olan nokia olması.iPod 4 al iPhone çeviriciyle kullan.

Cm10 yüklüyken çok güzel gözüküyor amaDün Nokia x'i inceledim media markt'te tam bir başarısızlık örneği
Cihazın Arayüzü İğrenç Ötesi.
Android Olup Olmadığını Anlamıyorsun , Google Play dahil yok.
Görev Yöneticisine Ana Ekrana Girip Sağ Getirince Girebiliyorsunuz + kaydırarak kapatma yok , üstüne basılı tutup kapatacan veya alttan hepsini kapat dicen. teker teker uğraşıyorsun.
cihaz karma karışık. ana ekrana direk giremiyorsunuz.
yani kısaca almaya değmez.
Nokia logosu ve Android 
evet orası öylede herkez root atmaktan korkuyor , yani root atacaksan alınabilir ama ekranıda gereğinden çok küçük.Cm10 yüklüyken çok güzel gözüküyor amaNokia logosu ve Android
![]()

bu söylediğin çok saçma.Cm10 yüklüyken çok güzel gözüküyor amaNokia logosu ve Android
![]()
