Nokia X Serisi (Ana Konu)

Sponsorlu Bağlantılar

ANIL

ANIL

Admin
499TL üzerinden 4 farklı renk seçeneği ile ön siparişe sunuldu. Ön sipariş ile satın alanlar en erken 15 Nisan tarihine kadar beklemek zorundalar.
 


cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
bakalım ne kadar tutunacak
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
bilindiği üzere bizim ön sipariş fiyatlarımız hep katmerli olur:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Alper
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Arkadaş telefon 90 euro hadi 100 say 1euro 3 lira desek 300 tl fiyatı hadi 100 de vergisi ıvır zıvırı 400 gerikalan 100 nerden geliyor anlamıyorumki biri bunlara Türkse geçirin filan mı diyor?
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
distiribitör firmaların verdikleri vergi bizimkiyle aynı değil sanırım, biz yurtdışından getirince 119 tl vergi + gsm kaydı harcını veriyoz cihaz başına, genpa telpa gibi mobiltek gibi firmalar daha farklı usullerle getiriyor cihazları, onların ödediği vergi ne kadar bilmiyorum toplamda bizimkini aşıyormu daha mı az? ama üstüne kar payı koyuyorlar sonra verdikleri diğer toptancılar da kar koyuyo bize gelene kadar fiyat uçuyor, aslında bimeks genpayla vs uğraşmıyo sanırım (gold ta öyle) direk kendileri getiriyo cihazı sanırım (gray ürün gibi) o yüzden daha uygun olması lazım ama yine fahiş yapıyolar fiyatı.
 
0MG90

0MG90

Üye
Arkadaş telefon 90 euro hadi 100 say 1euro 3 lira desek 300 tl fiyatı hadi 100 de vergisi ıvır zıvırı 400 gerikalan 100 nerden geliyor anlamıyorumki biri bunlara Türkse geçirin filan mı diyor?
Aynen bu fiyatlar nasıl böyle oluyor anlamıyorum bende.
 
Hasand.

Hasand.

Üye
nokıa x nasıl acaba onerirmisinz
 
kadikoy

kadikoy

Üye
nokia X 400 TL BİLE ETMEZ ..
Samsung Galaxy S Duos S7562 450 TL DÜŞTÜ VE ÖN KAMERASI VAR..
 
mehmettech

mehmettech

Üye
Konu dagiliyor, bitirelim artık.

Nokia x turkiyeye gelmedimi daha :)
 
0MG90

0MG90

Üye
Geldi Hepsiburada da var. X+ ve XL yok ama
 
KayraBey

KayraBey

Üye
İnanılmaz gereksiz bir telefon.
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS., ArMaGeDdOn_87 ve Nextman
0MG90

0MG90

Üye
Önemli olan Android telefon çıkarmasıydı onu da yaptı zaten:ehe Devamı gelirse çok iyi olur ama
 
ismail

ismail

Üye
Nokia istese apple izin vermez :D
 
  • Beğen
Tepkiler: M@cros
NEXUS

NEXUS

Üye
Dün Nokia x'i inceledim media markt'te tam bir başarısızlık örneği
Cihazın Arayüzü İğrenç Ötesi.

Android Olup Olmadığını Anlamıyorsun , Google Play dahil yok.

Görev Yöneticisine Ana Ekrana Girip Sağ Getirince Girebiliyorsunuz + kaydırarak kapatma yok , üstüne basılı tutup kapatacan veya alttan hepsini kapat dicen. teker teker uğraşıyorsun.

cihaz karma karışık. ana ekrana direk giremiyorsunuz.

yani kısaca almaya değmez.
 
0MG90

0MG90

Üye
Dün Nokia x'i inceledim media markt'te tam bir başarısızlık örneği
Cihazın Arayüzü İğrenç Ötesi.

Android Olup Olmadığını Anlamıyorsun , Google Play dahil yok.

Görev Yöneticisine Ana Ekrana Girip Sağ Getirince Girebiliyorsunuz + kaydırarak kapatma yok , üstüne basılı tutup kapatacan veya alttan hepsini kapat dicen. teker teker uğraşıyorsun.

cihaz karma karışık. ana ekrana direk giremiyorsunuz.

yani kısaca almaya değmez.
Cm10 yüklüyken çok güzel gözüküyor ama :) Nokia logosu ve Android :)
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
NEXUS

NEXUS

Üye
Cm10 yüklüyken çok güzel gözüküyor ama :) Nokia logosu ve Android :)
evet orası öylede herkez root atmaktan korkuyor , yani root atacaksan alınabilir ama ekranıda gereğinden çok küçük. :)
 

Benzer Konular



Üst Alt