Whatsapp mağazadan kaldırıldı

Sponsorlu Bağlantılar

avrupaaslani

avrupaaslani

Üye
Arkadaşlar bu linkten Whatsapp ın Beta versiyonunun xap dosyasını yüklemeyi deneyebilirsiniz. Belki alternatif olabilir şu an indiremeyenler için;
 
  • Beğen
Tepkiler: ykd96


bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Bu kadar büyütülecek bir durum yok.
Gören de bütün dünya WhatsApp'tan ibaret zanneder.
Kıyamet kopmadı, altı üstü mağazadan çekildi.
Birkaç gün sonra, daha da iyileştirilmiş haliyle eklenir.
Nedir bu yaygaranın sebebi anlamış değilim.
 
  • Beğen
Tepkiler: ykd96, PureFood, sefaturut ve 5 diğerleri
TurboCall

TurboCall

Üye
Bu kadar büyütülecek bir durum yok.
Gören de bütün dünya WhatsApp'tan ibaret zanneder.
Kıyamet kopmadı, altı üstü mağazadan çekildi.
Birkaç gün sonra, daha da iyileştirilmiş haliyle eklenir.
Nedir bu yaygaranın sebebi anlamış değilim.


En çok kullanılan program! Bugün arkadaşıma söylediğimde bana vereceği cevap şu olur windows phoneden ne beklersin ? Ki kendiside lumia kullanıyor gelişçek diye ben aldırmıştım onada.

 
TurboCall

TurboCall

Üye
Arkadaşlar bu linkten Whatsapp ın Beta versiyonunun xap dosyasını yüklemeyi deneyebilirsiniz. Belki alternatif olabilir şu an indiremeyenler için;


Daha önce çok denendi olmuyor.

 
TurboCall

TurboCall

Üye
An itibariyle beta güncellendi (Göis) hala duruyor.

 
csll

csll

Üye
Bu kadar büyütülecek bir durum yok.
Gören de bütün dünya WhatsApp'tan ibaret zanneder.
Kıyamet kopmadı, altı üstü mağazadan çekildi.
Birkaç gün sonra, daha da iyileştirilmiş haliyle eklenir.
Nedir bu yaygaranın sebebi anlamış değilim.


Büyütülecek bir durum yok haklısın abi de bizim için kötü reklam oldu. Benim çevremde lumia kullananların %98 i whatsapp kullanıyor. Telefondan sadece mesaj yazmayı bildikleri için windows phone bitti onlar için şu anda. :) Mesela bi arkadaşım lumia almaktan vazgeçti böyle bi mağaza olamaz diye :)

Hesap makinesi ile gönderildi.
 
Akhtoher

Akhtoher

Üye
Bu kadar büyütülecek bir durum yok.
Gören de bütün dünya WhatsApp'tan ibaret zanneder.
Kıyamet kopmadı, altı üstü mağazadan çekildi.
Birkaç gün sonra, daha da iyileştirilmiş haliyle eklenir.
Nedir bu yaygaranın sebebi anlamış değilim.
Büyütülecek bir durum yok derken ? Günlük 64 milyar mesaj yollanan, vs SMS'i bile bitirme noktasına getiren en büyük Mesajlaşma uygulamasından bahsediyoruz. Yorumunuz çok taraflı olmuş.
 
  • Beğen
Tepkiler: Yağız Ryan, TurboCall, nonamex ve 2 diğerleri
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Büyütülecek bir durum yok derken ? Günlük 64 milyar mesaj yollanan, vs SMS'i bile bitirme noktasına getiren en büyük Mesajlaşma uygulamasından bahsediyoruz. Yorumunuz çok taraflı olmuş.


Bir daha gelmeyecekmiş gibi konuşuyoruz yeni alanlar hariç çoğu kişide var ve telefonu sadece kullananlar zırt pırt whatsappı kaldırmaz. Bir sorun teşkil etmiyor bence.

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 
Akhtoher

Akhtoher

Üye
Bir daha gelmeyecekmiş gibi konuşuyoruz yeni alanlar hariç çoğu kişide var ve telefonu sadece kullananlar zırt pırt whatsappı kaldırmaz. Bir sorun teşkil etmiyor bence.

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
Ben whatsappı kaldırdığım için sitem etmiyorum. Microsoft'u hala amcasının şirketi gibi görenler var biraz gerçekçi olun ya AppleStore den whatsapp kaldırılsın 3-5 günlüğüne izle bak ondan sonra ne oluyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: csll, TurboCall, dücane ve 2 diğerleri

smltrl

Üye
Ben whatsappı kaldırdığım için sitem etmiyorum. Microsoft'u hala amcasının şirketi gibi görenler var biraz gerçekçi olun ya AppleStore den whatsapp kaldırılsın 3-5 günlüğüne izle bak ondan sonra ne oluyor.
O zaman da ne büyük firma bak whatsappa resti çekmiş mağazadan kaldırmış diye haber çıkar
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic ve Microsoft Corporation
Akhtoher

Akhtoher

Üye
O zaman da ne büyük firma bak whatsappa resti çekmiş mağazadan kaldırmış diye haber çıkar
Düşünsenize bugün birisinin 1520 aldığını veya 1020 aldığını ? alanlar gerçekten vardır. Hele ki Android kısmından yada İOS kısmından gelmişse markete bir girecek Whatsapp yok. İşte şu anda o kişinin hissettiği şekilde reklamımız yapılıyor. telefonunda Whatsapp olan sülalem rahat modunda ama verdiğim örneği bir düşünün.
 
  • Beğen
Tepkiler: csll ve TurboCall
kamil5028347

kamil5028347

Üye
Düşünsenize bugün birisinin 1520 aldığını veya 1020 aldığını ? alanlar gerçekten vardır. Hele ki Android kısmından yada İOS kısmından gelmişse markete bir girecek Whatsapp yok. İşte şu anda o kişinin hissettiği şekilde reklamımız yapılıyor. telefonunda Whatsapp olan sülalem rahat modunda ama verdiğim örneği bir düşünün.


Boşverin arkadaşlar siz niye canınızı sıkıyorsunuz varsın MS düşünsün ne zaman gelirse artık

 
kahraman333333

kahraman333333

Üye
Şu anda telefonda watsapp var ve inanın hiçbir işe yaramıyor sadece mesajlaşma kalksa nolur kalkmasa nolur
 
csH

csH

Üye
Şu anda telefonda watsapp var ve inanın hiçbir işe yaramıyor sadece mesajlaşma kalksa nolur kalkmasa nolur
senin işine yaramıyo olabilir ama birçok kişi whatsapp tan konuşuyor telefonu sıfırlamıştım ve yükleyemiyorum
 
TurboCall

TurboCall

Üye
Ben birşeyi koruyanı gördümde bir sistemi babasının oğlu değil babası gibi koruyanı görmedim bişey demiyorum böyle devam etsin bazı arkadaşlar.
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
insanlar tepkilerinde haklılar,kullanır veya kullanmaz o başka bir konu ama marketten kalkması tam bir komedi.
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Şimdi avazı çıktığı kadar bağırıp ortalığı ayağa kaldıran arkadaşlar, iki gün sonra güncellenmiş olarak yeniden mağazaya eklendiğinde ne diyecekler çok merak ediyorum :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: pirenuri, Aybin.Kilic, smltrl ve 4 diğerleri
m542tf

m542tf

Üye
Whatsapp'ı Facebook satın aldığına göre ve uygulama mağzasında resmi Facebook işlemcisi hala yokken whatsapp ın kaldırılması çok abes gelmedi bana.
 
  • Beğen
Tepkiler: TurboCall
smartphone007

smartphone007

Üye
Whatsapp'ı Facebook satın aldığına göre ve uygulama mağzasında resmi Facebook işlemcisi hala yokken whatsapp ın kaldırılması çok abes gelmedi bana.
whatsapp ne işe yarıyorki?
diğerlerini indirin. mesela:line
 
TurboCall

TurboCall

Üye
Şimdi avazı çıktığı kadar bağırıp ortalığı ayağa kaldıran arkadaşlar, iki gün sonra güncellenmiş olarak yeniden mağazaya eklendiğinde ne diyecekler çok merak ediyorum :hmmm


Belki 2 gün sonra eklenmicek ? Belki bugün whatsapp aracılığı ile iş yapıcak olanlar var ? Belki şirket olarak bu sistemi kullananlar var herşey olabilir tabi benim için sorun değil beta hala mağazada silip tekrarda yükleyebiliriyorum ama normal program neden yok mağazada bugün yeni windows phone telefon alıcak biri eğer forum falan kullanmıyorsa ki googlede haberler whatsapp kaldırıldı diyor almaktan vazgeçeceğine eminim ben.

 
  • Beğen
Tepkiler: dücane


Üst Alt