Whatsapp mağazadan kaldırıldı

Sponsorlu Bağlantılar

bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Ben sistem kötü demedim, sistem ne kadar basarili da olsa (evet basarili) whatsapp gibi bir uygulama magazdan kaldiriliyorsa viz gelir dedim. Sonra sistemi savunanlar da var, elbette de haklaridir, ama benim de sistemi elestirmem de benim hakkim´dir.

Eleştirebilirsiniz, en doğal hakkınız.
Ancak koskoca sistemi tek bir uygulama veya oyunla bağdaştırmak "bana göre" yanlış bir düşünce.
Size göre doğruysa diyecek bir sözüm yok.
Fikirler elbette farklı olacak.
WhatsApp birkaç gün içinde geri dönecektir.
Ancak sizin için bu süreçte sistem yok hükmünde ise, elbette şu anda WhatsApp'ın var olduğu diğer sistemlerde şansınızı deneyebilirsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: pirenuri, yunus-emre-6606, Aybin.Kilic ve 6 diğerleri


ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Ben sistem kötü demedim, sistem ne kadar basarili da olsa (evet basarili) whatsapp gibi bir uygulama magazdan kaldiriliyorsa viz gelir dedim. Sonra sistemi savunanlar da var, elbette de haklaridir, ama benim de sistemi elestirmem de benim hakkim´dir.


Bide şu yonden bakabilir misiniz : Whatsapp programını microsoft kaldırmadı whatsapp inc. kaldırdı.

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 
dücane

dücane

Üye
Eleştirebilirsiniz, en doğal hakkınız.
Ancak koskoca sistemi tek bir uygulama veya oyunla bağdaştırmak "bana göre" yanlış bir düşünce.
Size göre doğruysa diyecek bir sözüm yok.
Fikirler elbette farklı olacak.
WhatsApp birkaç gün içinde geri dönecektir.
Ancak sizin için bu süreçte sistem yok hükmünde ise, elbette şu anda WhatsApp'ın var olduğu diğer sistemlerde şansınızı deneyebilirsiniz.


Benim telefon da whatsapp var demistim, sadece simdi yeni bir wp8´li cihaz almak isteyen kisi bu olaydan rahatsiz olacak ve büyük ihtimal ile cihazi almaktan vazgececek. Bu da Microsoft´un aleyhine.

Dip not: Ben Lumiam´dan memnunum, hatta Lumia 930´u almayi düsünüyorum

iyi forumlar
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
Uygulamayı kaldırma politikası saçma. Mesaj gec gidiyor falan ama illa gidiyor. En azından betayı herkese acsalardı

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto
Akhtoher

Akhtoher

Üye
Eleştirebilirsiniz, en doğal hakkınız.
Ancak koskoca sistemi tek bir uygulama veya oyunla bağdaştırmak "bana göre" yanlış bir düşünce.
Size göre doğruysa diyecek bir sözüm yok.
Fikirler elbette farklı olacak.
WhatsApp birkaç gün içinde geri dönecektir.
Ancak sizin için bu süreçte sistem yok hükmünde ise, elbette şu anda WhatsApp'ın var olduğu diğer sistemlerde şansınızı deneyebilirsiniz.


Diğer sistemlerde deneyebilirsiniz :D o kadar kolay ki 2100 lira verdiğiniz cihazdan başka sisteme geçmek whatsapp dönene kadar üstelik :) bu mantıklı açıklama karşısında saygıyla eğiliyorum :D
 
  • Beğen
Tepkiler: nonamex, ArMaGeDdOn_87, dücane ve 1 kişi daha
Akhtoher

Akhtoher

Üye
Telefonum da whatsapp var, fakat ben bu durumdan yine de rahatsizim, whatsapp´in android ve ios magazalarindan kaldirilacagini düsüne bilirmisin, neredeyse imkansiz bir sey´dir bu. Zaten de olmaz. Bu yüzden Whatsapp´in esitsizliginden sikayetciyim, bunu da söylerim, sana da batiyorsa senin sorunundur bu. Ama her bir sey söyleyen kisiye de laf yetistirme, whatsapp´in avukatligini yapma


Hocam sizi buralarda yeni görüyorum düşüncelerimiz aynı ama burada sistemi eleştirmek için foruma girerseniz herkesi karşınıza almış oluyorsunuz çok garip. Ben ilk zamanlar Microsoft para falan mı ödüyor diye düşündüm baktım öyle bir durumda yok. Tavsiye doğruları yazıyorsunuz güzel ama dikkat edin turbo en az 15 defa banlandı :D
 
  • Beğen
Tepkiler: dücane ve TurboCall
TurboCall

TurboCall

Üye
Post kasmak için bu konularmı kaldı ? Konu dışında da post kasılır burası yeri değil.

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
Yok ama onu yazmasanda olurdu bak şimdi post kasmış oluyorsun :D herneyse uzatma bence :D
 
Akhtoher

Akhtoher

Üye
Tepki göstermek gayet normal ancak şuanda sorunlu bir uygulama mevcut elimizde. Yapılan açıklamada tamamı ile bunu doğrular nitelikte. Teknik sorunlar nedeni ile kaldırılan bir uygulama Microsoft ile ortak bir çalışma sonucu tekrar geri dönecek. Peki bu ortak çalışma sonucu ne olacak;büyük olasılık ile uygulamanın sorun yaşadığı 8.1 ile uyumluluk olayı sağlanacak.

Uygulama sanki marketten tamamen kaldırılmış gibi bir algı var ortada fakat uygulama sorunlar giderilip geri dönecek markete belki 3 gün belki 5 gün sonra ama markete geri gelecek. Evet birçok yeni geçecek kullanıcı için bir şaşkınlık yaratacak ancak yakın bir zamanda iyileştirilmiş bir şekilde gelecek.


Kaç sayfadır yapılması gereken düzgün bir yorumu sonunda gördük şu yorum için teşekkürler. Çıkıp WhatsApp olsa ne olur olmasa ne olur tarzında dengesiz bir yorumda siz yapmadınız teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: TurboCall
No Name Dev

No Name Dev

Üye
Diğer sistemlerde deneyebilirsiniz :D o kadar kolay ki 2100 lira verdiğiniz cihazdan başka sisteme geçmek whatsapp dönene kadar üstelik :) bu mantıklı açıklama karşısında saygıyla eğiliyorum :D
Bnce sen şuan sistemi degil arkadaşı ve maxicep i eleştiriyorsun gibi grldi bana daha çok:confused:o_O:eek::oops:(:;)
 
  • Beğen
Tepkiler: m542tf
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Yok ama onu yazmasanda olurdu bak şimdi post kasmış oluyorsun :D herneyse uzatma bence :D


Post kastığımı söyleyen sendin soylemesende olurdu :D

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 

ArMaGeDdOn_87

Üye
Şu koskoca sistemde doğru giden ne varki acaba?ben doğru olan 2 konu olduğunu biliyordum kamera kalitesi ve sağlamlık ancak kullanan arkadaşların tepkilerinden anlıyorum ki,Nokia nın iyi dediğimiz yönlerinden bir tanesi olan kamerada bile tam performans alınamıyor,bazı arkadaşlar nokia ve microsoft u nasıl bu kadar savunabiliyor gerçekten çok şaşırıyorum,Nokia ve Microsoft milletle resmen dalga geçiyorlar
 
  • Beğen
Tepkiler: dücane, Akhtoher, No Name Dev ve 1 kişi daha
TurboCall

TurboCall

Üye
Post kastığımı söyleyen sendin soylemesende olurdu :D

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
Cevap vermene gerek yoktu dostum :D post kastın yine bak :D
Şu koskoca sistemde doğru giden ne varki acaba?ben doğru olan 2 konu olduğunu biliyordum kamera kalitesi ve sağlamlık ancak kullanan arkadaşların tepkilerinden anlıyorum ki,Nokia nın iyi dediğimiz yönlerinden bir tanesi olan kamerada bile tam performans alınamıyor,bazı arkadaşlar nokia ve microsoft u nasıl bu kadar savunabiliyor gerçekten çok şaşırıyorum,milletle resmen dalga geçiyorlar
Ben defalarca dile getirdim ve banlandım kardeşim, bazı arkadaşlara paramı ödeniyor nedir anlamadık hiçbirimiz.
 
  • Beğen
Tepkiler: No Name Dev
Bay H

Bay H

Üye
Atılan mesajlar ile konu dışına çıkmayalım. Konu whatsapp'in mağazadan kaldırılması.
 
dücane

dücane

Üye
Hocam sizi buralarda yeni görüyorum düşüncelerimiz aynı ama burada sistemi eleştirmek için foruma girerseniz herkesi karşınıza almış oluyorsunuz çok garip. Ben ilk zamanlar Microsoft para falan mı ödüyor diye düşündüm baktım öyle bir durumda yok. Tavsiye doğruları yazıyorsunuz güzel ama dikkat edin turbo en az 15 defa banlandı :D


Hayir yeni degilim hocam, arada sirada konulara cevap yazarim, fakat bu konuya kesinlikle yazma ihtiyaci duydum
 
  • Beğen
Tepkiler: TurboCall
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
Whatsapp Beta güncellendi:
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Öncelikle tartışma bazı gereksizlerin dışında seviyeyi düşürmeden sürmüş. Bu yüzden katılan bütün arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.

Hocam sizi buralarda yeni görüyorum düşüncelerimiz aynı ama burada sistemi eleştirmek için foruma girerseniz herkesi karşınıza almış oluyorsunuz çok garip. Ben ilk zamanlar Microsoft para falan mı ödüyor diye düşündüm baktım öyle bir durumda yok. Tavsiye doğruları yazıyorsunuz güzel ama dikkat edin turbo en az 15 defa banlandı :D

Öncelikle bu forumda Windows Phone platformunu eleştirdiği için birileri banlansa veya tüm forumu karşısına alsa şu anda Özgür ve Ben bütün forumun baş düşmanıydık. Hiçbirinizin bilmediği aklına bile gelmediği sorunları burada açıkladık. Koca bir eksik listesi yaptık. Hem de herkesin gözüne sokarcasına üst konu olarak.

Banlanma konusuna gelince ;

Elimden geldiği kadar kimseyi rencide etmemeye çalışıyorum ama sabır da bir yere kadar. Hele bu konuyu foruma zarar verecek duruma getirenlere de hiç müsamaha göstermem.

Özel mesaj yoluyla suçunu kabul edip af dileyenler konulardaüyelerin önünde kendilerini sütten çıkmış ak kaşık gibi göstermesinler. Etik değerlere verdiğimiz önemden dolayı bazı şeyleri üyelerin gözü önünde paylamıyorsak sakın Ha sakın bunu bizim acziyetimiz olarak algılamayın aldanırsınız.


@TurboCall şimdi senin defalarca Banlanma sebebini buraya madde madde çıkartsam ve hiç birisinde bile doğruyu söylediğin için değil de forum kurallarına,forum düzen ve huzuruna aykırı davrandığın için banlandığın ortaya çıkarsa yine de verecek cevabın olacak mı?
 
  • Beğen
Tepkiler: pirenuri, dakamon, suyunsesi ve 4 diğerleri
leeshore

leeshore

Üye
Eleştirebilirsiniz, en doğal hakkınız.
Ancak koskoca sistemi tek bir uygulama veya oyunla bağdaştırmak "bana göre" yanlış bir düşünce.
Size göre doğruysa diyecek bir sözüm yok.
Fikirler elbette farklı olacak.
WhatsApp birkaç gün içinde geri dönecektir.
Ancak sizin için bu süreçte sistem yok hükmünde ise, elbette şu anda WhatsApp'ın var olduğu diğer sistemlerde şansınızı deneyebilirsiniz.


Kesinlikle söylediklerine katılıyorum. Tek bir uygulama ya da oyunla koca sistem değerlendirilmez.
 
  • Beğen
Tepkiler: ogzhnoTr
TurboCall

TurboCall

Üye
Öncelikle tartışma bazı gereksizlerin dışında seviyeyi düşürmeden sürmüş. Bu yüzden katılan bütün arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.



Öncelikle bu forumda Windows Phone platformunu eleştirdiği için birileri banlansa veya tüm forumu karşısına alsa şu anda Özgür ve Ben bütün forumun baş düşmanıydık. Hiçbirinizin bilmediği aklına bile gelmediği sorunları burada açıkladık. Koca bir eksik listesi yaptık. Hem de herkesin gözüne sokarcasına üst konu olarak.

Banlanma konusuna gelince ;

Elimden geldiği kadar kimseyi rencide etmemeye çalışıyorum ama sabır da bir yere kadar. Hele bu konuyu foruma zarar verecek duruma getirenlere de hiç müsamaha göstermem.

Özel mesaj yoluyla suçunu kabul edip af dileyenler konulardaüyelerin önünde kendilerini sütten çıkmış ak kaşık gibi göstermesinler. Etik değerlere verdiğimiz önemden dolayı bazı şeyleri üyelerin gözü önünde paylamıyorsak sakın Ha sakın bunu bizim acziyetimiz olarak algılamayın aldanırsınız.


@TurboCall şimdi senin defalarca Banlanma sebebini buraya madde madde çıkartsam ve hiç birisinde bile doğruyu söylediğin için değil de forum kurallarına,forum düzen ve huzuruna aykırı davrandığın için banlandığın ortaya çıkarsa yine de verecek cevabın olacak mı?
Bana özelden söylenen kadarıyla hep saçma sebepler oldu, mesela sürekli ban nedeni yeri boş veyta sahte hesap yazıyordu, fake hesap daha dğrusu, bazende sahte ozaman banlarken nedenini detaylıca yazın neden banlandım veya ne yaptım eğer doğruysa birşey demem zaten, sürekli bende oluyor nedense, forum huzuru sürekli benim tarafımdan bozulacak değil herhalde! tamamda suçu kabuyl etmezsek banlı kalıyoruz mecbur kabul etmek zorundayız, kimseye herhangi bir rencide veya saygısızlık ettiğimizi düşünmüyoruz, ama şunuda ekliyim, bana özelden gerçekten suçumu açıklamış olsaydınız! eminimki bu üyelikten yürütmezdim mesajlarımı.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Kesinlikle söylediklerine katılıyorum. Tek bir uygulama ya da oyunla koca sistem değerlendirilmez.
değerlendirilebilir neden değerlendirilmesin. Kullanıcı için elzem olan bir uygulama artık kullanılamıyor durumda ise bu o kişi için bu bir sorun olabilir.

@dücane arkadaşımızın olaya yaklaşımını bazı arkadaşlarımız anlayamamış bazıları da anlamış ama yanlış ama anlamış. Ben de prestij açısından böyle önemli bir uygulamanın mağazadan her ne sebeple olursa olsun kaldırılmamasından yanayım. Bir sorun varsa(tabi ki çok önemli güvenlik açığı hariç) o sorunu arka planda çözün ama bunu kullanıcıya yansıtmayın.

sorunlar olabilir olmaz diye bir şey yok. Bugün otomotiv firmaları milyonlarca aracını hatadan kaynaklı olarak geri çağırıyor. Ama o otomobil sahipleri böyle iş mi olur demiyor. Hem de milyarlarca lira para vererek. Ayrıca bu geri çağırma işlemini yapan firmalar her defasında rekor satışlar yapıyorlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: dücane


Üst Alt