Bu kadar büyütülecek bir durum yok.
Gören de bütün dünya WhatsApp'tan ibaret zanneder.
Kıyamet kopmadı, altı üstü mağazadan çekildi.
Birkaç gün sonra, daha da iyileştirilmiş haliyle eklenir.
Nedir bu yaygaranın sebebi anlamış değilim.
Arkadaşlar bu linkten Whatsapp ın Beta versiyonunun xap dosyasını yüklemeyi deneyebilirsiniz. Belki alternatif olabilir şu an indiremeyenler için;Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bu kadar büyütülecek bir durum yok.
Gören de bütün dünya WhatsApp'tan ibaret zanneder.
Kıyamet kopmadı, altı üstü mağazadan çekildi.
Birkaç gün sonra, daha da iyileştirilmiş haliyle eklenir.
Nedir bu yaygaranın sebebi anlamış değilim.
Mesela bi arkadaşım lumia almaktan vazgeçti böyle bi mağaza olamaz diye 
Büyütülecek bir durum yok derken ? Günlük 64 milyar mesaj yollanan, vs SMS'i bile bitirme noktasına getiren en büyük Mesajlaşma uygulamasından bahsediyoruz. Yorumunuz çok taraflı olmuş.Bu kadar büyütülecek bir durum yok.
Gören de bütün dünya WhatsApp'tan ibaret zanneder.
Kıyamet kopmadı, altı üstü mağazadan çekildi.
Birkaç gün sonra, daha da iyileştirilmiş haliyle eklenir.
Nedir bu yaygaranın sebebi anlamış değilim.
Büyütülecek bir durum yok derken ? Günlük 64 milyar mesaj yollanan, vs SMS'i bile bitirme noktasına getiren en büyük Mesajlaşma uygulamasından bahsediyoruz. Yorumunuz çok taraflı olmuş.
Ben whatsappı kaldırdığım için sitem etmiyorum. Microsoft'u hala amcasının şirketi gibi görenler var biraz gerçekçi olun ya AppleStore den whatsapp kaldırılsın 3-5 günlüğüne izle bak ondan sonra ne oluyor.Bir daha gelmeyecekmiş gibi konuşuyoruz yeni alanlar hariç çoğu kişide var ve telefonu sadece kullananlar zırt pırt whatsappı kaldırmaz. Bir sorun teşkil etmiyor bence.
Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
O zaman da ne büyük firma bak whatsappa resti çekmiş mağazadan kaldırmış diye haber çıkarBen whatsappı kaldırdığım için sitem etmiyorum. Microsoft'u hala amcasının şirketi gibi görenler var biraz gerçekçi olun ya AppleStore den whatsapp kaldırılsın 3-5 günlüğüne izle bak ondan sonra ne oluyor.
Düşünsenize bugün birisinin 1520 aldığını veya 1020 aldığını ? alanlar gerçekten vardır. Hele ki Android kısmından yada İOS kısmından gelmişse markete bir girecek Whatsapp yok. İşte şu anda o kişinin hissettiği şekilde reklamımız yapılıyor. telefonunda Whatsapp olan sülalem rahat modunda ama verdiğim örneği bir düşünün.O zaman da ne büyük firma bak whatsappa resti çekmiş mağazadan kaldırmış diye haber çıkar
Düşünsenize bugün birisinin 1520 aldığını veya 1020 aldığını ? alanlar gerçekten vardır. Hele ki Android kısmından yada İOS kısmından gelmişse markete bir girecek Whatsapp yok. İşte şu anda o kişinin hissettiği şekilde reklamımız yapılıyor. telefonunda Whatsapp olan sülalem rahat modunda ama verdiğim örneği bir düşünün.
senin işine yaramıyo olabilir ama birçok kişi whatsapp tan konuşuyor telefonu sıfırlamıştım ve yükleyemiyorumŞu anda telefonda watsapp var ve inanın hiçbir işe yaramıyor sadece mesajlaşma kalksa nolur kalkmasa nolur
whatsapp ne işe yarıyorki?Whatsapp'ı Facebook satın aldığına göre ve uygulama mağzasında resmi Facebook işlemcisi hala yokken whatsapp ın kaldırılması çok abes gelmedi bana.
Şimdi avazı çıktığı kadar bağırıp ortalığı ayağa kaldıran arkadaşlar, iki gün sonra güncellenmiş olarak yeniden mağazaya eklendiğinde ne diyecekler çok merak ediyorum![]()
