Whatsapp mağazadan kaldırıldı

Sponsorlu Bağlantılar



Akhtoher

Akhtoher

Üye
Vay be şurda özene bözene W.p yi öven poh pohlayan 2-3 kişi var bir zahmet gelsinler de 2.200 liraya satılan telefon da whatsapp'ın olmayışını açıklasınlar nasıl bir hata yaptık aklım almıyor ya. şu dönem itibari ile bu kadar süre WhatsApp gibi bir uygulamanın markette olmaması ne demek ya? biz neler bekliyoruz adamlar ne yapıyor. Microsof'un kabul etmesi gereken bir durum var oda şudur;
 
  • Beğen
Tepkiler: smartphone007 ve ko4fun
csll

csll

Üye
Vay be şurda özene bözene W.p yi öven poh pohlayan 2-3 kişi var bir zahmet gelsinler de 2.200 liraya satılan telefon da whatsapp'ın olmayışını açıklasınlar nasıl bir hata yaptık aklım almıyor ya. şu dönem itibari ile bu kadar süre WhatsApp gibi bir uygulamanın markette olmaması ne demek ya? biz neler bekliyoruz adamlar ne yapıyor. Microsof'un kabul etmesi gereken bir durum var oda şudur;


Bu karikatürü ingilizceye çevirip windows yetkililerine yollayalım bence :)

Hesap makinesi ile gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: smartphone007, suyunsesi ve Akhtoher
Akhtoher

Akhtoher

Üye
  • Beğen
Tepkiler: smartphone007 ve csll

nonamex

Üye
Vay be şurda özene bözene W.p yi öven poh pohlayan 2-3 kişi var bir zahmet gelsinler de 2.200 liraya satılan telefon da whatsapp'ın olmayışını açıklasınlar nasıl bir hata yaptık aklım almıyor ya. şu dönem itibari ile bu kadar süre WhatsApp gibi bir uygulamanın markette olmaması ne demek ya? biz neler bekliyoruz adamlar ne yapıyor. Microsof'un kabul etmesi gereken bir durum var oda şudur;

Aman hocam öyle deme Android'de rehber 3 saniyede açılıyormuş bunu unutma :) WP çok stabil bir sistem ama ne hikmetse her uygulamada bir sorun var. İşte Allah'ın takdiri...

Bu arada şu rehber sorunu ile ilgili bir iki satır karalayayım.

1) Rehber sorunu sadece samsung telefonlarda görülüyor ki son sürümlerle düzeltmeye başladılar.
2) Birini aramak için niye rehbere gireyim ki? Telefon uygulamasını açarım, basarım tuşlara; hoop bastığım tuşların harflerine göre ekrana çıkan kişilerden istediğimi ararım. Tabi Symbian'da bile olan bu özellik WP'de olmayınca insan dakika başı rehberi açma ihtiyacı hissediyor herhalde :)
 
Akhtoher

Akhtoher

Üye
Aman hocam öyle deme Android'de rehber 3 saniyede açılıyormuş bunu unutma :) WP çok stabil bir sistem ama ne hikmetse her uygulamada bir sorun var. İşte Allah'ın takdiri...

Bu arada şu rehber sorunu ile ilgili bir iki satır karalayayım.

1) Rehber sorunu sadece samsung telefonlarda görülüyor ki son sürümlerle düzeltmeye başladılar.
2) Birini aramak için niye rehbere gireyim ki? Telefon uygulamasını açarım, basarım tuşlara; hoop bastığım tuşların harflerine göre kişileri ararım. Tabi Symbian'da bile olan bu özellik WP'de olmayınca insan dakika başı rehberi açma ihtiyacı hissediyor herhalde :)
Reis ben whatsapp diyorum sen rehber falan diyon symbian diyon bir şey anlamadım ama sende haklısın ne diyim.
 
  • Beğen
Tepkiler: csll
evarietyw

evarietyw

Üye
Tüm haber sitelerine konu olmuş durumdayız rezillik aldı başını gidiyor
 
Akhtoher

Akhtoher

Üye
Tüm haber sitelerine konu olmuş durumdayız rezillik aldı başını gidiyor
Yukarı da paylaştığım karikatür cuk diye oturdu demek ki. Onlar da iyi gelişmeleri paylaşmıyor böyle bir şey oldu mu yedi cihana duyuruyorlar.
 
PureFood

PureFood

Üye
Yukarı da paylaştığım karikatür cuk diye oturdu demek ki. Onlar da iyi gelişmeleri paylaşmıyor böyle bir şey oldu mu yedi cihana duyuruyorlar.
Bazı siteler felaket tellalı mübarek. İyi haber olunca üç maymunu oynarlar, kötü haber olunca editörler (sözde) hemen devreye giriyor.
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye
S3te arama desteğini göremedim ben

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.

konuyla bir alakam yok sadece bir yanlışını düzeltiyorum ;


 
Akhtoher

Akhtoher

Üye
Bazı siteler felaket tellalı mübarek. İyi haber olunca üç maymunu oynarlar, kötü haber olunca editörler (sözde) hemen devreye giriyor.
Android yada İOS yazarı olunca öyle oluyor işte.
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
evarietyw

evarietyw

Üye
Hepimiz kabul etmeliyizki yaşadığımız şu olay gerçekten içler acısı. Whatsappın mağazadan kaldırılması ne demek Microsoft buna nasıl izin verebildi aklım almıyor. Yada izin vermediyse hala neden getiremedi. E durum böyle oluncada aleme madara olmaktan kaçamayız :)
 
csll

csll

Üye
Whatsappın betası duruyor ama kendisi yok mağaza da. :) Bari betayı herkese açsalarda (instagram gibi) kullansak...

Hesap makinesi ile gönderildi.
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
konuyla bir alakam yok sadece bir yanlışını düzeltiyorum ;




Asıl seninki yanlış o kartvizit paylaşma.

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 
dawid

dawid

Üye
Peki Windows bu kadar kotu diyorsunuz dun itibariyle apple ve google niye birbirlerine açtıkları davalardan vazgeçtiler Windows üçbuçuklattırdı adamları sağlam ilerlediği için

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic

smltrl

Üye
Bu forumda android bölümü yok mu ya niye canı sıkılan wp başlıklarını bildirim manyağı yapıyor
 

skynet

Üye
Hala bir ses seda yok mu ya şaka gibi :kirbac:
 
suyunsesi

suyunsesi

Üye
Yarası olan damlıyo WindowsPhone bölümüne :hehe:
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic


Üst Alt