PureFood
Üye
Arkadaşım ortalığı kışkırtmaya devam edecek misin?Birkaç uygulama dediğinizde 2007 yılındayken sms atamayan telefon almak gibi bir şey.
Arkadaşım ortalığı kışkırtmaya devam edecek misin?Birkaç uygulama dediğinizde 2007 yılındayken sms atamayan telefon almak gibi bir şey.
Vay be şurda özene bözene W.p yi öven poh pohlayan 2-3 kişi var bir zahmet gelsinler de 2.200 liraya satılan telefon da whatsapp'ın olmayışını açıklasınlar nasıl bir hata yaptık aklım almıyor ya. şu dönem itibari ile bu kadar süre WhatsApp gibi bir uygulamanın markette olmaması ne demek ya? biz neler bekliyoruz adamlar ne yapıyor. Microsof'un kabul etmesi gereken bir durum var oda şudur;

Hepten Türkiye ile bağlantıyı kessinler ondan sonraBu karikatürü ingilizceye çevirip windows yetkililerine yollayalım bence
Hesap makinesi ile gönderildi.

Vay be şurda özene bözene W.p yi öven poh pohlayan 2-3 kişi var bir zahmet gelsinler de 2.200 liraya satılan telefon da whatsapp'ın olmayışını açıklasınlar nasıl bir hata yaptık aklım almıyor ya. şu dönem itibari ile bu kadar süre WhatsApp gibi bir uygulamanın markette olmaması ne demek ya? biz neler bekliyoruz adamlar ne yapıyor. Microsof'un kabul etmesi gereken bir durum var oda şudur;
WP çok stabil bir sistem ama ne hikmetse her uygulamada bir sorun var. İşte Allah'ın takdiri... 
Reis ben whatsapp diyorum sen rehber falan diyon symbian diyon bir şey anlamadım ama sende haklısın ne diyim.Aman hocam öyle deme Android'de rehber 3 saniyede açılıyormuş bunu unutmaWP çok stabil bir sistem ama ne hikmetse her uygulamada bir sorun var. İşte Allah'ın takdiri...
Bu arada şu rehber sorunu ile ilgili bir iki satır karalayayım.
1) Rehber sorunu sadece samsung telefonlarda görülüyor ki son sürümlerle düzeltmeye başladılar.
2) Birini aramak için niye rehbere gireyim ki? Telefon uygulamasını açarım, basarım tuşlara; hoop bastığım tuşların harflerine göre kişileri ararım. Tabi Symbian'da bile olan bu özellik WP'de olmayınca insan dakika başı rehberi açma ihtiyacı hissediyor herhalde![]()
Yukarı da paylaştığım karikatür cuk diye oturdu demek ki. Onlar da iyi gelişmeleri paylaşmıyor böyle bir şey oldu mu yedi cihana duyuruyorlar.Tüm haber sitelerine konu olmuş durumdayız rezillik aldı başını gidiyor
Bazı siteler felaket tellalı mübarek. İyi haber olunca üç maymunu oynarlar, kötü haber olunca editörler (sözde) hemen devreye giriyor.Yukarı da paylaştığım karikatür cuk diye oturdu demek ki. Onlar da iyi gelişmeleri paylaşmıyor böyle bir şey oldu mu yedi cihana duyuruyorlar.
S3te arama desteğini göremedim ben
Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
Android yada İOS yazarı olunca öyle oluyor işte.Bazı siteler felaket tellalı mübarek. İyi haber olunca üç maymunu oynarlar, kötü haber olunca editörler (sözde) hemen devreye giriyor.
konuyla bir alakam yok sadece bir yanlışını düzeltiyorum ;
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Asıl seninki yanlış o kartvizit paylaşma.
Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
Boşver sen konuya odaklan sadece. Öyle yazmışsın ya diğer kısımdaYarası olan damlıyo WindowsPhone bölümüne![]()
)
